کد خبر : 1290753 | 29 آذر 1394 ساعت 21:30 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال

بنیتس: داوری ها علیه رئال هم بوده است

رئال مادرید امشب موفق شد در برنابئو با نتیجه 10-2 بر رایو غلبه کرده و یک برد تاریخی را به ثبت برساند. این برد در شرایطی رقم خورد که رایووایکانو همان نیمه اول با اخراج دو بازیکنش 9 نفره شده بود.

بنیتس: داوری ها علیه رئال هم بوده است
به گزارش "ورزش سه"، رئال در دو باز اخیر خود در برنابئو 18 گل زده که آمار قابل توجهی است. رافا بنیتس، سرمربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت:" این بازی سه فاز مختلف داشت. ابتدا ما به گل رسیدیم. سپس تمرکزمان را از دست داده و دو گل خوردیم. در ادامه رایو 9 نفره شد و ما قدرتمان را تحمیل کردیم و 8 گل دیگر زدیم.
همه دیدیم که پس از زدن گل اول، برای مقطع کوتاهی تمرکزمان را از دست دادیم و رایو با زدن دو گل ما را به سختی جریمه کرد. پس از خوردن گل دوم، بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم."

سوت های اعتراضی هواداران و ژست ناراضی رونالدو به این اتفاق:" خوش شانس بودم که دیر وارد زمین شدم و سوت ها را نشنیدم. زود هم به گل رسیدیم و هواداران فقط به حمایت از تیم پرداختند. در هر صورت ممکن است هواداران در مقاطعی از بازی از عملکردمان ناراضی باشند و ما باید با گلزنی و پیروزی هایمان، نظرشان را عوض کنیم."

واکنش تند مربی رایو بر علیه داوری و ناعادلانه خواندن نتیجه بازی:" پیش از این اتفاق افتاده که داوری ها به ضرر ما باشد و من حتی در اینگونه مواقع هم در مورد داوری حرف نزده ام؛ پس  حالا هم حرفی ندارم."

بی ثباتی نتایج رئال:" من به عنوان مربی و بازیکنانم، می دانیم که در هر مسابقه باید پیروز شویم. بازیکنان می دانند که باید در مسابقات به گل برسیم؛ هرچه بیشتر بهتر و روی همین مساله نیز تمرکز کرده ایم."

دیدگاه‌ها