کد خبر : 1290810 | 30 آذر 1394 ساعت 10:25 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

بحران‌دروولفسبورگ:هکینگ‌وکروسه‌به‌جان‌هم‌افتادند

مربی و ستاره تیم وولفسبورگ در پی چهار بازی پیاپی بدون برد رو در روی هم قرار گرفتند.

بحران‌دروولفسبورگ:هکینگ‌وکروسه‌به‌جان‌هم‌افتادند
به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان چهار بازی پیاپی است که در بوندس‌لیگا پیروزی به دست نیاورده و از همین‌رو، جایگاهش در جدول این لیگ هم به تازگی توسط شالکه اشغال شد و تا رده هفتم پایین رفتند.
بعد از تازه‌ترین ناکامی وولفسبورگ و شکست 3 بر 1 این تیم برابر اشتوتگارت انتهای جدولی، مکس کروسه، ستاره خط حمله سبزها اینبار دیگر صبرش را از دست داده و به همبازی‌هایش حمله کرد. اتفاقی که واکنش قاطع دیتر هکینگ را در پی داشت و فریاد این مربی بر سر کروسه، این مهاجم ملی پوش را از کرده خود پشیمان کرد. این مربی درمورد این ماجرا اظهار داشت:" بازیکنان هم بعد از این عدم نتیجه‌گیری دچار حس یأس و نومیدی بودند اما بهتر بود که دهانشان را ببندند."
در مقابل، کروسه به شبکه "اسکای" گفت:" نمی‌دانم چرا خارج از خانه نتیجه نمی‌گیریم. با این برنامه و این طرز تفکر نمی‌شود در بوندسلیگا کار کرد. باید در یک سری اصول و مبانی تغییر ایجاد کنیم. چرا باید تنظیمات ترکیب به گونه‌ای باشد که تیم ما در عقب زمین منفعل باشد تا اینقدر راحت از حریفان گل دریافت کنیم؟" هکینگ هم اذعان کرد:" دفاع ما مشکل داشت. انگار رسما از اشتوتگارت دعوت کردیم به بازی برگردند. مثلا دانیل دیداوی براحتی به زمین ما تاخت و دو گل وارد دروازه‌مان کرد. او بازیکن بسیار خوبی است و فصل قبل نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در بقای اشتوتگارت در بوندسلیگا ایفا کرد. شایعه هم درموردش زیاد شنیده می‌شود!"
گفتنی است ماه‌هاست رسانه‌های آلمانی گمانه‌زنی‌هایی راجع به تمایل وولفسبورگ به جذب این هافبک 25 ساله از اشتوتگارت به گوش می‌رسد که این شایعات با ملاقات مدیر سبزها با مدیر برنامه‌های این بازیکن قوت گرفته است.

دیدگاه‌ها