کد خبر : 1290880 | 30 آذر 1394 ساعت 13:44 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

کشاورزی اولین ترکش بی‌پولی والیبال

دریافت کننده تیم والیبال شهرداری تبریز بعد از برآورده نشدن تعهدات مالی تیم نیم فصل اول خود، راهی شهرداری ارومیه شد.

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل لیگ برتر والیبال از روز چهارشنبه آغاز می شود و تیم ها با کوله باری از مشکلات یک بار دیگر بازی های خود را از سر می گیرند. معضل بی پولی دامن تمام تیم ها را گرفته است و تقریبا 90 درصد حاضرین به تعهدات مالی خود عمل نکرده اند.

بندی در آیین نامه لیگ برتر والیبال می گوید در صورتی که تیم ها تا پایان نیم فصل به تعهدات مالی خود عمل نکنند، بازیکن با رای کمیته انضباطی آزاد اعلام می شود و می تواند تیم خود را تغییر دهد. این بند شامل حال اکثر بازیکنان کنونی لیگ برتر می شود و به همین دلیل بعضی از مربیان در این روزهای استراحت به دنبال بازیکنان طلبکار بودند.

آرش کشاورزی، ستاره سابق تیم ملی والیبال که در شهرداری تبریز توپ می زد روز گذشته با حضور در تمرینات شهرداری ارومیه خود را بازیکن این تیم معرفی کرد. تبریزی ها 20 درصد از مبلغ قرارداد او را پرداخت کرده بودند و طبق قرارداد درصد بیشتری باید به او تعلق می گرفت اما در نهایت نبود همدلی بین باشگاه و بازیکن دلیل جدایی کشاورزی اعلام شد.

1081977

در روزهای اخیر این چنین خبرها بیشتر اعلام خواهد شد که بازیکنی به دلیل اجابت نشدن تعهدات مالی باشگاه یا همان نبود همدلی تیم خود را تغییر می دهد.

دیدگاه‌ها