کد خبر : 1290920 | 30 آذر 1394 ساعت 15:43 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

واکنش رئیس باشگاه ریور درقبال توهین به مسی

رودولفو دونوفریو، رئیس باشگاه ریورپلاته از لئو مسی بخاطر رفتار توهین آمیز دسته ای از هواداران باشگاهش بر علیه او عذرخواهی کرد.

واکنش رئیس باشگاه ریور درقبال توهین به مسی
به گزارش "ورزش سه"، هواداران ریورپلاته، حریف بارسا در فینال جام باشگاه های جهان، در فرودگاه توکیو به لیونل مسی توهین کردند.بارسا روز گذشته موفق شد با پیروزی 3-0 مقابل ریورپلاته، قهرمان جام باشگاه های جهان شود؛ اتفاقی که خشم هواداران تیم آرژانتینی را به همراه داشت و آنها این عصبانیت را فرودگاه توکیو نشان دادند.
زمانی که بازیکنان بارسلونا مشغول انجام چک های معمول پرواز بودند، تعدادی از هواداران ریور به مسی توهین کردند و در نهایت یکی از آنها، به سمت کاپیتان تیم ملی آرژانتین آب دهان پرتاب کرد. مسی که از این اتفاق عصبانی شده بود، ضربه به آن هوادار زد اما دخالت خاویر ماسکرانو و لوئیس انریکه باعث شد تا درگیری زود خاتمه پیدا کند.

رئیس باشگاه ریورپلاته در واکنش به این موضوع گفت:" اگر بخواهم محترمانه در مورد این افراد صحبت کنم باید بگویم که همیشه یک نفر احمق وجود دارد که همه چیز را خراب کند. با شنیدن این خبر نتوانستم خوب بخوابم.

مسی بهترین بازیکن آرژانتین و دنیاست. او یک مبارز است و این یک حرکت احمقانه علیه او بود که نیازی به انجامش نبود. مسی یک هوادار ریورپلاته است که پس از گلزنی، از دوستداران ریور در ورزشگاه عذرخواهی کرد. او زمانی که کودک بود در باشگاه ما حضور داشت و اینگونه رفتارها از سوی برخی هواداران شرم آور است. همیشه باید جنبه باخت داشت و قبول کرد که بارسلونا روز گذشته بهتر از ما بود."

دیدگاه‌ها