کد خبر : 1291088 | 01 دی 1394 ساعت 11:30 | 20.2K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت کاپیتان امیدها به ایران

تلاش جهانبخش برای جلب رضایت آلکمار

با تعطیلی دو هفته ای رقابت های لیگ برتر هلند ملی پوش ایرانی آلکمار به ایران بازگشت تا تعطیلات را در کنار خانواده اش سپری کند.

تلاش جهانبخش برای جلب رضایت آلکمار
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی آلکمار بعد از نیمکت نشینی در آخرین بازی تیمش برابر اوترخت که با تساوی 2-2 به پایان رسید برای گذراندن تعطیلات سال نو میلای به ایران برگشت تا چند روزی را کنار خانواده اش باشد و با ریکاوری روحی و روانی مناسب بار دیگر به تمرینات تیمش برگردد.

جهانبخش که کاپیتان اول امیدهای ایران هم قلمداد می شود در حال حاضر برای حضور در اردوی این تیم در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2016  با تردیدهای زیادی مواجه شده چون آلکمار با توجه به هم زمانی بازی های قطر با لیگ برتر هلند مجوز حضور این بازیکن در تیم امید را صادر نکرده و در این راه رایزنی های فدراسیون فوتبال هم تا به این لحظه نتیجه ای مثبت نداشته است. البته خود جهانبخش با تاکید بر این که باشگاه آلکمار زیر بار صدور مجوز ترک تمرینات او به مدت طولانی نرفته است ابراز امیدواری کرد در بازگشت به هلند بعد از تعطیلات بتواند مدیران باشگاه و ون دن بروم سرمربی تیم را برای همراهی تیم امید در انتخابی المپیک وقهرمانی آسیا را راضی کند .

قرار است طی روزهای آتی با بازگشت کاروان تیم امید از اردوی بندرعباس نشستی میان محمد خاکپور و علیرضا جهانبخش برگزار شود تا طرفین برای پیدا کردن راه حلی برای همراهی این بازیکن در تورنمنت پیش رو در قطر پیدا کنند. جهانبخش تنها لژیونر تیم امید است که برای قرار گرفتن در لیست نهایی با مشکلاتی روبرو شده چون سردار آزمون و سعید عزت الهی با موافقت باشگاه روستوف روسیه مشکلی برای حضور در قطر ندارند.

دیدگاه‌ها