کد خبر : 1291187 | 01 دی 1394 ساعت 16:24 | 52.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

تیرگی روابط رونالدو با هواداران رئال مادرید

دقیقه 13 دیدار رئال مادرید و رایووایکانو در برنابئو، وقتی کهکشانی ها گل دوم را از میهمانشان دریافت کردند، کریستیانو رونالدو به سوت های اعتراضی هواداران رئال مادرید واکنشی منفی نشان داد؛ واکنشی که تبعات شگفت انگیزی داشت.

تیرگی روابط رونالدو با هواداران رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها که انتظار نداشتند تیم محبوبشان به فاصله 10 دقیقه بازی 1-0 برده را با شکست 2-1 عوض کند، بر علیه بازیکنان سوت های اعتراضی سر دادند که این مساله به مذاق رونالدو خوش نیامد و او با حرکات سر و دست، نارضایتی خود از این موضوع را نشان داد.

دوربین های شبکه کواترو، تصاویری از هواداران رئال شکار کردند که در پاسخ به نارضایتی رونالدو، با عبارات تندی به او واکنش نشان دادند. رونالدو با دیدن این صحنه ها چنان شگفت زده شد که تا پایان بازی عصبانیت از چهره او پیدا بود و حتی حاضر نشد دو گلی که به رایو زد را جشن بگیرد. در آن لحظات، این مارسلو بود که به سمت رونالدو آمد و سعی در آرام کردن او داشت.

مارکا امروز در گزارشی ادعا کرد که رونالدو پس از اتمام بازی اولین کسی بود که به رختکن رفت و پس از دوش گرفتن خیلی سریع ورزشگاه را ترک کرد. رونالدو که همواره در مصاحبه های خود هواداران را به حمایت از رئال تحت هر شرایطی دعوت کرده، از سوت های اعتراضی بر علیه پرز، بنیتس و بازیکنان رئال مادرید ناراضی است و درگیری کوتاه او با هواداران در بازی مقابل رایو نیز بر عصبانیت و دلخوری او از شرایط فعلیش در رئال افزوده است.

رونالدو در حال حاضر هرچند از فرم همیشگی خود کمی به دور است اما با زدن 23 گل در 22 بازی، متوسط یک گل در هر مسابقه را حفظ کرده و به نظر می رسد که مشکلات فیزیکی خود را نیز کاملا به دست فراموشی سپرده باشد.

دیدگاه‌ها