کد خبر : 1291686 | 03 دی 1394 ساعت 22:26 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی: دوست داشتم با لوچوف رقابت کنم

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: خوشحالم رکورد رضازاده بازگشت و نام ایران دوباره در جدول رکورداران وزنه‌برداری باقی ماند.

سلیمی: دوست داشتم با لوچوف رقابت کنم

به گزارش "ورزش سه" از فارس، بهداد سلیمی درباره مثبت اعلام شدن دوپینگ وزنه‌بردار روس که موفق به شکستن رکورد جهان در مسابقات جهانی آمریکا شد، گفت: خوشحالم دوباره نام ایران به جدول رکوردداران وزنه‌برداری بازگشت. اما از اینکه رقیبی را که دوست داشتم با او رقابت کنم از دست دادم، ناراحتم.

وی افزود: لوچوف وزنه‌بردار خوبی بود که حضورش می‌توانست گرمی خاصی به مسابقات بدهد و همه برای رقابت با او تلاش کنند. شاید اگر این رکورد به اسم وزنه‌بردار روس باقی می‌ماند تلاش ما هم برای ثبت رکوردهای بهتر بیشتر می‌شد اما باز هم خوشحالم که نام ایران به صدر جدول رکورداران سنگین‌وزن بازگشت.

دارنده مدال طلای المپیک لندن تصریح کرد: خوشحالم مجدداً نام رضازاده به عنوان یک ایرانی به جدول رکوردداران بازگشت تا این رکورد همچنان به نام ایران باقی بماند.

بهداد سلیمی درباره شرایط خودش به فارس توضیح داد: مدتی است که پایم را زمین می‌گذارم و از چند وقت دیگر بدون عصا راه خواهم رفت. در این مدت تمرینات بالا تنه را انجام می‌دهم تا از شرایط آمادگی خارج نشوم. از حدود 40 تا 45 روز دیگر هم تمریناتم را آغاز خواهم کرد.

دیدگاه‌ها