کد خبر : 1291753 | 04 دی 1394 ساعت 12:10 | 62.6K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ پرسپولیسی‌ها له و علیه پرسپولیس(عکس)

مسابقه فردای ذوب‌آهن ـ ملوان نبرد دو سرمربی نام آشنای فوتبال ایران است که سابقه حضور طولانی در پرسپولیس را دارند.

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی و یحیی گل‌محمدی دو بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی فردا در فولادشهر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که نتیجه بازی این دو تیم تاثیر مستقیم روی سرنوشت پرسپولیس در این هفته و ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر دارد. ملوان در صورت متوقف کردن ذوب‌آهن شانس زیادی را برای پرسپولیس و صعود این تیم به رتبه سوم ایجاد خواهد کرد. حال آنکه پیروزی ذوب‌آهن پرسپولیس را تحت هر شرایطی از عنوان سوم جدول دور نگه خواهد داشت.

یحیی و استیلی هر دو در دوره‌ای دستیار سرمربی و سپس سرمربی پرسپولیس بوده‌اند که نتایج متفاوتی از هم گرفته‌اند. در بین این دو گل‌محمدی احتمالا نامزد اصلی بازگشت به پرسپولیس و حضور روی نیمکت این تیم است اما حمید استیلی به دلایل مختلف فعلا این شانس را از دست داده است. البته یحیی در صورتی می‌تواند خود را همچنان را به عنوان نامزد جدی برای سرمربیگری پرسپولیس در سال‌ای آینده نگه دارد که امسال مثل سال گذشته نتایج خوبی هم بگیرد. اگرچه همین حالا هم صعود وی به فینال جام‌حذفی شانس او را برای این مهم بیشتر از سایر رقبا نشان می‌دهد.

گل‌محمدی که بازی اول نیم فصل اول را مقابل ملوان باخته است، فردا در شرایطی مقابل حریف سختکوش خود قرار خواهد گرفت که ملوانی‌ها در هفته های گذشته اوضاع خوبی را پشت سر نگذاشتند. بدون شک این مسابقه یکی از پربرخوردترین و جذاب ترین رقابت های لیگ خواهد بود. اگرچه کاش زمین فولادشهر شرایطی داشت که مسابقه زیباتری روی آن انجام می گرفت.


1082572

دیدگاه‌ها