کد خبر : 1291770 | 04 دی 1394 ساعت 14:07 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربی فولاد: درباره آینده اسکوچیچ نپرسید

مربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید تیم راه آهن را به خوبی آنالیز کرده‌اند و این تیم در سه چهار بازی آخرش شایسته باخت نبوده است.

مربی فولاد: درباره آینده اسکوچیچ نپرسید
به گزارش "ورزش سه" ایسنا، کوروش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با راه آهن یزدان اظهار کرد: بازی فردا برای ما بسیار مهم است. در صورت پیروزی نتیجه آن می‌تواند روحیه خوبی به تیم بدهد و دور برگشت بازی‌ها را در نیم فصل دوم بهتر شروع کنیم.

او ادامه داد: راه آهن تیم واقعا خوبی است. ما این تیم را خوب آنالیز کردیم. این تیم در سه چهار بازی آخر خود اصلا شایسته باخت نبود. راه آهن تیم دونده و جنگنده‌ای است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

بختیاری‌زاده در پاسخ به اینکه گفته می‌شود این آخرین بازی اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: من در این مورد صحبتی ندارم.

گل‌هاشمی، مدیر رسانه‌ای تیم فولاد نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا اسکوچیچ قرار است از فولاد برود، از خبرنگاران خواست که تنها سوال فنی بپرسند و گفت: اگر قرار بر چنین مسائلی باشد از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهیم کرد.

او درباره علت نیامدن اسکوچیچ به نشست خبری نیز تصریح کرد: با توجه به وقفه‌ای که صورت گرفته اسکوچیچ مستقیما به سر تمرین تیم رفت و نتوانست در نشست حضور داشته باشد و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

دیدگاه‌ها