کد خبر : 1291771 | 04 دی 1394 ساعت 13:30 | 76.3K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت بحرانی قبل از بازی تراکتور

منصوریان در تمرین نفت تنها ماند!

بازیکنان تیم فوتبال نفت‌تهران در آستانه بازی حساس و دشوار مقابل تراکتورسازی در تمرین امروز حضور پیدا نکردند.

منصوریان در تمرین نفت تنها ماند!
به گزارش "ورزش سه"، اوضاع بحرانی باشگاه نفت و عدم پرداخت مطالبات مالی بازیکنان در نهایت کار را به اینجا رسانده که برای اولین‌بار در طول فصل تمرین نفتی‌ها تعطیل بشود. بازیکنان این تیم روز گذشته به علیرضا منصوریان سرمربی تیمشان هشدار داده بودند که با ادامه وضعیت مالی فعلی در تمرینات حضور پیدا نخواهند کرد و این اتفاق امروز رخ داد و در حالی که منصوریان به زمین نفت واقع در تهرانسر رفته بود، هیچ یک از بازیکنان در زمین حضور نیافتند تا تمرین مهم امروز لغو بشود.

نفت با 3 برد متوالی به میانه جدول رسیده و بازیکنان این تیم انتظار داشته‌اند که مدیران باشگاه بخشی از مطالبات عقب افتاده زردپوشان را پرداخت کنند که این مساله تا به امروز رخ نداده است. علیرضا منصوریان که از این مساله بسیار عصبانی است، برای پاسخگویی به خبرنگار ما حاضر نبود اما گفته می‌شود بازیکنان تهدید کرده‌اند در صورت عدم تغییر در شرایط در مسابقه مقابل تراکتور نیز شرکت نخواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که مدیران نفت چه تمهیدی در این زمینه خواهند اندیشید اما فعلا که همه بار مسئولیت برعهده منصوریان است که باید بزرگترهای تیمش را راضی به حضور در اردو و مسابقه مقابل تراکتور بکند. تیمی که امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید آن است و برای پیروزی به تهران می آید.

دیدگاه‌ها