کد خبر : 1292062 | 05 دی 1394 ساعت 17:25 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ویسی به حق صدرنشین است

استیماچ: باید تا نیم فصل زنده بمانیم

سرمربی سپاهان معتقد است تمام بازیکنان او در ژانویه (دی‌ماه) فرصت دارند که بدون توجه به شرایط سنی خودشان را به سرمربی تیم اثبات کنند.

استیماچ: باید تا نیم فصل زنده بمانیم
به گزارش "ورزش سه"، ایگور استیماچ سرمربی سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به ویسی و تیم استقلال خوزستان بابت ارائه بازی خوبشان تبریک گفت و عنوان کرد: بدون تردید قهرمانی نیم فصل حق استقلال خوزستان است.

 او ادامه داد: در رابطه با بازی باید بگویم همه یک فوتبال زیبا از دو تیم دیدن هیچ کدام از تیم‌ها بازی دفاعی را در دستور کارشان قرار ندادند و هر کس در استادیوم بود از تماشای بازی لذت برد.

وی افزود: من باز هم تکرار می‌کنم که مهمترین چیز این است که من به عنوان سرمربی کار کنم تا تیمم خوب فوتبال بازی کند، هواداران لذت ببرند، بازی خوب موقعیت ایجاد می‌کند و گل به دنبال دارد. این تمام چیزی است که در تمرینات با بازیکنان کار می‌کنم.

استیماچ گفت: امروز ما مقابل بهترین تیم لیگ بازی کردیم و توانستیم مقابل صدرنشین که تیم متعادل، منظم، جوان و قدرتمندی داشت، از شانسمان استفاده کنیم و به برتری برسیم. من از نتیجه راضی هستم چون ما در بازی‌های گذشته تنها 4 امتیاز گرفته بودیم.

سرمربی سپاهان افزود: یک بازی تا نیم فصل باقی مانده و چون بازی مقابل ذوب آهن و یک دیدار دربی محسوب می‌شود، امتیاز آن برای ما خیلی اهمیت دارد. ما باید هر چه زودتر دیدار مقابل استقلال خوزستان را فراموش کنیم و به بازی مهم بعدی مقابل ذوب آهن فکر کنیم.

او در رابطه با بیرون رفتن کرمی اضافه کرد: در ابتدای بازی مصدومیت ناگهانی کرمی باعث شد محمد احمدی که آماده نبود، 10، 15 دقیقه برای گرم کردنش زمان تلف شود. ما می‌دانستیم که استقلال خوزستان در نیمه اول فشار زیادی می‌آورد، به بازیکنانم گفته بودم صبور باشند، بیشتر پاس بدهند و بازی را به فضاهای خالی کناره‌های زمین ببرند. 

«قرار نیست همیشه بدشانس باشیم» استیماچ ادامه داد: بعضی از شما از من سوال می‌کنید که ما مقابل استقلال خوزستان خوش‌شانس بودیم. باید بگویم ما در بازی قبل بدشانس بودیم که داور پنالتی ما را نگرفت ولی قرار نیست ما همیشه بدشانس باشیم و در این دیدار توانستیم از فرصتمان استفاده کنیم.

استیماچ در مورد تعویض محرم نویدکیا گفت: شما سوال کردید بعد از خروج نویدکیا تیم هجومی‌تر شد و ما به گل رسیدیم اما من این را به حساب محرم نمی‌گذارم. کاپیتان ما هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد و من با بیرون بردن او ریسک زیادی کردم. البته خلعتبری و شریفی در نیمه اول جایگیری لازم را نداشتند ولی در کل مسابقه ما خیلی خطرناک‌تر از استقلال خوزستان نشان دادیم.

او در پایان گفت: من از قبل هم گفتم ما نیاز داریم که چند بازی پیش از اتمام فصل را زنده بمانیم تا من در تعطیلات نیم فصل به خصوص روی آمادگی جسمانی بازیکنانم کار کنم و به آن فوتبال مدرنی که دوست دارم، در سپاهان ببینم دست پیدا کنم. ما باید قهرمانی فصل پیش را فراموش کنیم و روی رقابت‌های این فصل تمرکز داشته باشیم، برای من مهم نیست که یک بازیکن سن بالایی دارد یا جوان است هر بازیکنی که عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند در ژانویه (دی‌ماه) خودش را به من اثبات کند، می‌تواند در سپاهان بازی کند.

دیدگاه‌ها