کد خبر : 1292071 | 05 دی 1394 ساعت 17:44 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: کیانی با رضایت کامل ما به تراکتور رفت

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: ما کیانی را با رضایت کامل در اختیار تراکتورسازی قرار دادیم و مهدی کیانی در تراکتورسازی بزرگ‌شده و متعلق به این باشگاه است.

کمالوند: کیانی با رضایت کامل ما به تراکتور رفت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم سایپا اظهار داشت: بازی فردا قطعاً یک بازی جذاب می‌شود چون تیم باتجربه‌ای دارند و مربی خوبی در اختیاردارند. سایپا یک تیم خطرناک است ولی ما هم در زمین خودمان تمامی تلاشمان را به کار می‌گیریم تا 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی درباره اینکه آیا از بازیکنان جدید تیمش در بازی فردا استفاده‌ای می‌کند، افزود: با توجه به مشورتی که با کادر فنی می‌کنم ممکن است از بازیکنان جدید هم در بازی فردا استفاده کنم. با توجه به 4 بازیکنی که گرفتیم که حمیدی، پیمنتا، نریمان جهان و سید صالحی ما پرونده نقل و انتقالاتمان را در نیم‌فصل بستیم و نه بازیکن دیگری می‌گیریم و نه بازیکنی را از دست می‌دهیم.

کمالوند درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: برای بازی فردا بازیکن مصدوم و محروم نداریم و تمامی بازیکنانمان را در اختیار داریم.

وی درباره نتایج تیمش در نیم‌فصل نخست لیگ برتر تصریح کرد: نتایج تیم در نیم‌فصل اول ازنظر من و باشگاه راضی‌کننده بود ولی می‌توانستیم حتی بهتر از این هم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز با اشاره به از دست دادن 2 امتیاز از دیدار مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: اگر در دقیقه پایانی دیدار گذشته گل نمی‌خوردیم رتبه بهتری کسب می‌کردیم ولی از شرایط راضی هستیم و امیدواریم در اردوی نیم‌فصل به شرایط بهتری دست‌یابیم و موفقیت خوبی کسب کنیم.

کمالوند با اظهار امیدواری نسبت به کسب نتایج بهتر در نیم‌فصل دوم گفت: کارنامه مربی‌گری من ثابت کرده که همیشه در نیم‌فصل دوم موفق بودم و این بار هم هر امتیازی که در نیم‌فصل اول کسب کرده باشیم نیم‌فصل دوم 6 امتیاز بیشتر کسب می‌کنیم.

سرمربی تیم گسترش تبریز درباره انتقال کیانی به تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در مورد رفتن کیانی ما کار حرفه‌ای انجام ندادیم ولی ما کاری به حرفه‌ای گری در این موضوع نداشتیم و به خاطر دوستی و علاقه‌ای که به تراکتورسازی داشتیم این بازیکن را در اختیار آن‌ها قراردادیم و پیش‌ازاین هم آقایی و نریمان جهان را به آن‌ها داده بودیم ولی سامان را نخواستند و او هم به تیم ما بازگشت.

وی ادامه داد: ما کیانی را با رضایت کامل در اختیار تراکتورسازی قراردادیم و مهدی کیانی در تراکتورسازی بزرگ‌شده و متعلق به این باشگاه است ولی اصلاً جای نگرانی وجود ندارد و جای او را بازیکنان جوان پر می‌کنند و امیرحسین کریمی جوان جای او را پر می‌کند.

کمالوند گفت: حتی اگر نبود او جبران نشود ما چیزی را از دست نمی‌دهیم چون کیانی جای دوری نرفته و در تبریز است و آقای زنوزی هم معتقد است تمامی هزینه‌هایی که برای تیمش انجام داده برای خوشحالی و رضایت ورزش دوستان تبریزی بوده و اگر هم تیمش با این موضوع متضرر شود مهم تراکتورسازی و عشق و علاقه آذربایجانی‌ها است و حرفه‌ای گری برای تیم‌های دیگر است.

وی تصریح کرد: من قول می‌دهم قدرت تهاجمی تیم ما در نیم‌فصل دوم افزایش می‌یابد و آمدن پیمنتا، سید صالحی و نریمان جهان قدرت هجومی تیم ما را افزایش می‌دهد که خوشبختانه سید صالحی در تمرینات هم آمادگی خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

کمالوند درباره برخی اخبار مبنی بر نارضایتی سمندر از انتقال کیانی به تراکتورسازی گفت: رضایت‌نامه وقتی صادر شود امضای مدیرعامل را می‌خواهد و من بدون اجازه او نمی‌توانم کاری انجام دهم. اگر ما این بازیکن را به استقلال و پرسپولیس می‌دادیم ازنظر برخی رسانه‌ها اشکالی نداشت. امضای قرارداد و فسخ قرارداد بدون امضای آقای سمندر ممکن نیست.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: مشکل معده من این است که با عصبانیتی که دارم اسید معده‌ام ترشح می‌کند و دکتر من می‌گوید که نباید عصبانی شوی و سمندر هم از من می‌خواهد که حرص‌وجوش نخورم و دکتر پیشنهاداتی به من داده که باید آن‌ها را رعایت کنم و این مشکل ربطی به تیم ما ندارد.

وی گفت: هیچ برنامه‌ای برای از دست دادن داریوش شجاعیان در دو فصل آینده نداریم و اگر هم روزی قصد ترک تیم ما را داشته باشد پیشنهاد من به او تیم تراکتورسازی است تا به این تیم تبریزی برود.

کمالوند درباره وضعیت سعید دقیقی گفت: ما از دقیقی راضی هستیم و مشکلات خدمت سربازی و تحصیلی ذهن او را درگیر کرده بود و اگر دوست داشت ما قصد حفظ او را داشتیم ولی خودش خواست که این گسترش فولاد برود.


دیدگاه‌ها