کد خبر : 1292086 | 05 دی 1394 ساعت 18:06 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: عباس‌زاده عملکرد خوبی خواهد داشت

راه آهن از استرس گل نزدن خارج شد

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه پس از 7 هفته توانستیم دروازه حریفان را باز کنیم، گفت: بازیکنانم از استرس گل نزدن خارج شدند.

راه آهن از استرس گل نزدن خارج شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک عصر امروز شنبه مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای شهرقدس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: یک بازی حساس را پیش بینی کرده بودم و می دانستم که روز سختی را مقابل فولاد خوزستان خواهیم داشت.

وی افزود: خوشحالم که توانستیم پس از ۷ هفته گلزنی کنیم و استرس گل نزدن از بازیکنانم خارج شد و این یک پیام خوب برای ما است که در هفته های آینده بتوانیم این روند را تداوم ببخشیم.

سرمربی راه آهن در ادامه خاطرنشان کرد: از تک تک بازیکنانم راضی هستم که توانستند با یک صمیمیت خوب و همدلی که بین آنها بوجود آمده بازی خوبی از خود ارائه داده و در طول ۹۰ دقیقه به یکدیگر کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد عباس‌زاده راضی هستید یا خیر؟ گفت: عباس‌زاده یک نیم فصل را بیرون نشسته بود و مطمئنم در بازی های آینده ما او می تواند کمک زیادی به ما کند و اعتقاد دارم در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد.

تارتار در خصوص استفاده نکردن از دروازه بان خارجی و قرار دادن رمضانیان جوان درون دروازه راه آهن خاطرنشان کرد: من هر بازیکنی را که عملکرد خوبی از خود داشته باشد در زمین قرار می دهم و هیچ مشکلی با هیچ کدام از بازیکنانم ندارم و در این بازی صلاح دیدیم از محمدعلی رمضانیان استفاده کنیم که به نظر من، او عملکرد خوبی از خود نشان داد و من از بازی آینده خیالم بابت دو دروازه بانم راحت خواهد بود.

سرمربی راه آهن در پایان اظهار کرد: در زمان نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب چند بازیکن خواهیم بود تا بتوانیم تیم قدرتمندی را در نیم فصل دوم روانه میدان کنیم.

دیدگاه‌ها