کد خبر : 1292316 | 06 دی 1394 ساعت 17:08 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

مجبور بودیم بازی فیزیکی ارائه دهیم

جلالی: این پیروزی سخت به دست آمد

سرمربی سایپا می گوید باید در برابر حیفی همچون گسترش فولاد بازی فیزیکی ارائه می دادیم تا بتوانیم موفق شویم.

جلالی: این پیروزی سخت به دست آمد
به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری پس از مسابقه مقابل گسترش فولاد گفت: پیروزی تیم ما در این بازی به سادگی به دست نیامد، تمام کسانی که از دور فوتبال را دنبال می کنند فقط می شنوند که سایپا با یک گل پیروز شده است اما واقعا پیروزی در این سخت به دست آمد و برای ما حائز اهمیت بود، گسترش تیمی است که بسیار روان فوتبال بازی می کند و فکر می کنم این نتیجه برای شروع نیم فصل دوم ارزشمند است.

او درباره بازی فیزیکی بازیکنان تیمش در این بازی گفت: لازم است از بازیکنان خود تشکر کنم چون کسانی که از نزدیک دنبال می کنند می دانند چه کار سختی کرده ایم، ما باید به رقیب خود نگاه کنیم و استراتزی خود را تعیین کنیم. مقابل گسترش فولاد اگر بازی محکم و فیزیکی انجام نمی دادیم نمی توانستیم کاری از پیش ببریم.

او در این باره ادادمه داد: سه هافبک وسط ما ترکیبی بودند که کمتر آن ها را در کنار هم بازی کرده بودم. زیرا به اهمیت بازی واقف بودم. سعی کردم حامد شیری را به میدان آورده و از جواد هم روی توپ های دفاعی استفاده کنم.

سرمربی سایپا درباره به خدمت گرفتن وحید هاشمیان گفت: او برنامه های خود را در آلمان دارد و من ترجیح می دهم او برنامه های خود را پیگیری کند. هاشمیان الان یک سرمایه برای فوتبال ماست و می تواند برای آینده مفید باشد، صحبت های من با او مربوط به زمانی می شود که در تیم تراکتورسازی بودم.
جلالی درباره تغییرات سایپا در نیم فصل گفت: ما تغییر چندانی در تیم خود در نیم فصل نخواهیم داشت. چند بازیکن را در نظر داریم که امیدواریم آن ها را به خدمت بگیریم.

دیدگاه‌ها