کد خبر : 1292512 | 07 دی 1394 ساعت 14:06 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

لوزانو چه تصمیمی برای جنجالی‌ها خواهد گرفت؟

بعد از 2 هفته از هشدار سرپرست تیم‌ملی مبنی بر مواظبت بازیکنان از رفتار خود در لیگ‌برتر و حساسیت لوزانو بر حاشیه‌سازی‌ها شب گذشته اتفاقات ناخوشایندی در خانه والیبال پیش آمد.

لوزانو چه تصمیمی برای جنجالی‌ها خواهد گرفت؟
به گزارش "ورزش سه"، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم‌ملی والیبال ایران هفته گذشته در گفت‌وگویی به بازیکنان ملی‌پوش هشدار داده بود تا در لیگ مراقب رفتار خود باشند. چراکه لوزانو تاکید بسیاری بر نظم و رفتار بازیکنان دارد. مدت زیادی از این هشدار نگذشته بود که شب گذشته آن اتفاقات در خانه والیبال رخ داد. حالا باید دید لوزانو برای ملی‌پوشان جنجالی چه تصمیمی خواهد گرفت.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم‌ملی والیبال ایران در مورد تبعات اتفاقات دیشب در تصمیم‌گیری‌های لوزانو گفت:«صددرصد این اتفاقات می‌تواند در انتخاب لوزانو تاثیرگذار باشد. اتفاقات به لوزانو منعکس می‌شود و او تصمیمات لازم را خواهد گرفت.»

اما اینکه چرا بازیکنان تیم‌ملی تنها پس از دو هفته از هشدار خوش‌خبر دست به این حواشی می‌زنند را سرپرست تیم‌ملی توضیح می‌دهد:«در اینکه کار بازیکنان بعد از بازی درست نبود، هیچ بحثی نیست. وجه تمایز بازیکنان ملی‌پوش و سایر بازیکنان تفکر حرفه‌ای آنها است که بهترین تصمیمات را در سخت‌ترین شرایط می‌گیرند. اما باید دید که بازیکنی مثل مهدی مهدوی که در تیم‌ملی الگو به شمار می‌رود و برای من سرپرست بازو محسوب می‌شود، چرا با یک تلنگر باید به هم بریزد؟ همیشه در آرام کردن بازیکنان و نصیحت او پیش قدم می‌شود ولی باید دایره بررسی‌ها را وسیع‌تر کرد تا دلیل این فشار بازیکنان مشخص شود.»

دیدگاه‌ها