کد خبر : 1292575 | 07 دی 1394 ساعت 17:30 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: آقای تاج کارت قرمز برای شما بالا رفت

علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران پس از شکست مقابل تراکتورسازی مسوولیت این باخت را به گردن مدیران سازمان لیگ انداخت.

منصوریان: آقای تاج کارت قرمز برای شما بالا رفت
به گزارش "ورزش سه"، از سالن کنفرانس ورزشگاه تختی، منصوریان گفت: آقای تاج کارت قرمز برای شما بالا رفته است.

وقتی صحبت از لیگ ژاپن و خواهرخواندگی با انواع و اقسام لیگ‌های خارجی می‌کنید، چرا 24 ساعت قبل از بازی به یک تیم اطلاع می‌دهید که فردا باید در یک بازی حساس مثل مصاف با تراکتور به میدان برود؟ به ما از قبل اعلام کرده بودند که بازی روز سه‌شنبه است و ما هم طوری تمرین کردیم که تیم برای آن روز آماده باشد نه روز دوشنبه.

او ادامه داد: به تراکتور تبریک می‌گویم چون برد شیرینی به دست آوردند. ما در نیمه اول بازی پایاپایی را به اجرا گذاشتیم و 3 موقعیت طلایی گلزنی هم داشتیم که خراب کردیم. مسلما اگر یکی از آنها را به گل تبدیل می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم چون شرط برنده شدن در چنین بازی‌هایی گلزنی در نیمه اول است. گرچه باید اعتراف کنم در نیمه دوم هم فوق‌العاده بودیم و اگر بازی دفاعی تراکتور نبود، ما شکست نمی‌‌خوردیم.

سرمربی نفت با اشاره به اینکه تراکتورسازی با اطلاع از برنامه تغییر بازی‌ها بلیت بازگشت به تبریز را برای امشب رزرو کرده تصریح کرد: حریف ما بلیت بازگشت به تبریز را برای امشب رزرو کرده بود پس می‌‌دانستند که برنامه‌ها تغییر می‌کند. نمی‌توانم قبول کنم که در فدراسیون اتفاقاتی نمی‌افتد! یک تیم محلی هم 48 ساعت قبل از بازی‌های خود از زمان دقیق آن مطلع می‌شود اما ما در لیگ به اصطلاح حرفه‌ای 24 ساعت قبل از بازی تازه متوجه می‌شویم که امروز باید به مصاف حریفمان برویم. من دیروز ساعت 13:30 تمرین را تمام کردم و ساعت 15:33 متوجه شدم که باید امروز به مصاف تراکتورسازی بروم. در حالی که هتل هم نداشتیم بچه‌هایمان را امروز در تهرانسر جمع کردیم و به ورزشگاه آمدیم. حالا با این شرایط چه انتظاری می‌توان از نفت داشت؟

علیرضا منصوریان با اشاره به اینکه این اتفاقات هیچ ربطی به تیم امید ندارد افزود: من 3، 4 سال سرمربی تیم امید بودم باید مواظب باشیم بلایی که سر تیم من آوردند، سر تیم فعلی نیاورند. به نظرمن تیم امید نباید به خاطر فشردگی بازی‌های لیگ برتر تحت فشار قرار بگیرد. من از آقای فتاحی در سازمان لیگ شنیدم که بازیمان سه‌شنبه است و روی حرف ایشان برنامه‌‌ریزی کردم حالا این چه ربطی به تیم امید دارد که من تیمم را یک روز زودتر به مصاف تراکتور بفرستم.

منصوریان در پایان گفت: ما چون تماشاگر نداریم هرطور بخواهند با ما رفتار می‌کنند. آقای تاج با استقلال و پرسپولیس هم مثل ما برخورد می‌کنید؟ این سوالی است که من منتظر جوابش هستم.

دیدگاه‌ها