کد خبر : 1292820 | 08 دی 1394 ساعت 16:20 | 72.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس: کمپینی علیه من و رئال تشکیل شده

رئال مادرید فردا در خانه و در دیداری حساس به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت؛ دیداری که می تواند آبستن حوادث مختلفی باشد.

بنیتس: کمپینی علیه من و رئال تشکیل شده
به گزارش "ورزش سه"، رسانه های اسپانیای معتقدند که کسب هر گونه نتیجه ضعیف یا نمایشی دور از انتظار حتی با وجود کسب پیروزی برابر سوسیداد هم می تواند حکم به اخراج بنیتس بدهد و همه منتظر واکنش هواداران رئال مادرید نشسته اند. رئال در حال حاضر با یک بازی بیشتر از بارسا و دو امتیاز کمتر از این تیم، در جایگاه سوم قرار دارد.

رافا بنیتس، سرمربی رئال در مورد واکنش احتمالی هواداران در بازی فردا گفت:" ما باید خودمان در هواداران انگیزه ای مثبت ایجاد کنیم. باید آنقدر خوب بازی کنیم تا هوادار از ما راضی شود. همانطور که قبلا گفته ام، توقع من از کسانی که به ورزشگاه می آیند، فقط و فقط حمایت از تیم است. در سرود رئال مادرید هم می شنویم که فقط رئال و دیگر هیچ."

بنیتس در مورد احتمال اخراج خود گفت:" من در این مورد آرامش خاطر دارم و تعطیلات کوتاه کریسمس را با خیال راحت کنار خانواده ام گذراندم. تعطیلات را در انگلیس بودم و رسانه های آنجا روی مسائل اسپانیا متمرکز نبودند. در اسپانیا گاه یک توئیت می تواند همه چیز را به هم بریزد.

می دانم که کمپینی علیه من، فلورنتینو پرز(رئیس رئال) و باشگاه رئال مادرید تشکیل شده است. هر کس شایعه ای پخش می کند و همه هم آن را باور می کنند. چه خوب است هر کس روی کار خودش متمرکز شود و من این را از خودم شروع می کنم. 30 سال است مربیگری می کنم و به خوبی می دانم راه رسیدن به موفقیت چیست. برای این مهم فقط باید روی برنامه های خودم تمرکز کنم.

رابطه خوبی با رئیس باشگاه و دیگر مسئولان رئال دارم. ارتباط ما قلبی است و با هم همیشه در تماسیم. می دانم که باید در همه بازی های پیش رو برنده شویم و هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد. وضعیت رئال مادرید خیلی بهتر از آنچه که تصور می شود است و رابطه من با بازیکنانم نیز به همینگونه. تمرکز من فقط روی مسائل ورزشی است و نه چیز دیگر."

وضعیت مصدومیت واران و کارواخال:" تقریبا تمام مصدومانمان در حال خوب شدن هستند و با تمام قوا به بازی های پیش رو خواهیم رسید. رقابت درون تیمی به رشد بازیکنان کمک می کند."

دیدگاه‌ها