کد خبر : 1292991 | 09 دی 1394 ساعت 13:24 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: دیدار با استقلال خوزستان یک دربی است

سرمربی پرسپولیس بعد از بازی انتقادآمیز تیمش در برابر پدیده از شرایط فوق العاده شان برای یک پیروزی بزرگ برابر استقلال خوزستان خبر داد.

برانکو: دیدار با استقلال خوزستان یک دربی است
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که بعد از دیدار برابر استقلال خوزستان با توجه به تعطیلی لیگ قصد سفر به کشورش را دارد از این پیروزی به عنوان یک هدیه بزرگ نام برد و باید دید این صحبت چقدر با واقعیت در 90 دقیقه فردا فاصله دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط تیمش گفت: فردا یک دربی داریم. دو تا تیم که بازی شبیهی نسبت به یکدیگر دارند. هر دو تیم بهترین فرم خودشان را در بازی ها نشان دادند. اما قبل از هر چیزی مایل هستم به آنها بابت نتایج درخشان شان تبریک بگویم. در این فصل آنها واقعا پدیده هستند. آنها پارسال به سختی در لیگ باقی ماندند اما اکنون در صدر حضور دارند. بسیار با ثبات بازی کردند و باید به آنها و مربی شان بابت این نتایج تبریک بگویم.

وی ادامه داد: نیازی به این نیست که بگویم دیداری سختی در پیش رو خواهیم داشت. آنها دفاعی سخت دارند و تنها 5 گل دریافت کرده اند. به همین خاطر توانسته اند ثبات شان را حفظ کنند و صدر جدول را به دست آورند. در مورد خودمان هم باید بگویم آقای سوشا و نورمحمدی را در ترکیب نخواهیم داشت. بقیه بازیکنان همه سالم هستند و برای 11 نفر اولیه رقابت می کنند.

سوشا دروازه بان اول است اما به صادقی اعتماد داریم

سوشا دروازه بان اول ماست و این یعنی بهتر از صادقی است و این را نباید پنهان کرد. با این حال ما اعتقاد کاملی به صادقی داریم و این را قبلا هم گفته ام. او 5 روز قبل از شروع فصل به ما اضافه شد و بدون آمادگی و بدون تمرین. اما امروز وضعیت فرق می کند و ما به او اعتقاد کامل داریم.

لیست خرید و فروش

من تقریبا هر روز با دکتر طاهری جلسه دارم. نه فقط برای بازیکنان، بلکه در مورد هر چیزی که مربوط به تیم و اطراف تیم می شود. قبلا هم عرض کردم هیچ لیستی وجود ندارد و لیستی تهیه نکردم. کادر بازیکنانی که در اختیار داریم اعتقاد داریم و پاسخگوی هدف پیش روی ما هستند. بازیکنان با کیفیت بهتر در باشگاه های ایران حضور دارند اما آنها با قرارداد بهتری با باشگاه های خود متصل هستند.

با تمام احترام به ادینیو به او فکر نمی کنیم

تنها اطلاع دقیق و واقعیت این است که از باشگاه شنیده شود. هیچ بازیکن خارجی ابراز نکرده خواهان جدایی از جمع ماست و به همین خاطر به بازیکن خارجی فکر نمی کنم. با تمام احترامی که به آقای ادینیو نه صحبتی شده و نه فکر می کنیم.

رونمایی از لیست برانکو

 لیست همیشه هست، ما هر روز در صحبت ها و آنالیز بازیکنان مان صحبت می کنیم که چه بازیکنی و به چه نحوی می تواند به تیم و اهداف ما کمک کنند. انتخاب بازیکن یک چیز مستمر است اما ما تنها یک جای خالی زیر 23 سال داریم.

ممنوع الخروجی و مشکلات مالیاتی

بنده از وقتی به ایران آمده ام، حدود 7 ماهی می شود و حداقل 6-7 بار خروج داشتم و بنابراین مشکل ممنوع الخروجی ندارم.

جذب بازیکن عراقی

قبل از هر چیزی بازیکن خارجی باید کیفیت داشته باشد. کیفیت او به حدی باشد که در جمع 5 بازیکن برتر پرسپولیس قرار بگیرد. طبیعی است که پیشنهاداتی به باشگاه می رسد اما در حال حاضر نیازی به این تیپ بازیکن نداریم و به بازیکنان خودمان اعتماد و اعتقاد کامل داریم.

صحبت های حول و حوش مهدی طارمی

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره حواشی های حول مهدی طارمی و فشاری که این روزها متحمل می شود گفت: آقای طارمی دومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذارد و با همین حضور کوتاه در لیگ برتر اکنون آقای گل نیم فصل است. اگر پنالتی هایش را گل می کرد به آقای گل فصل گذشته یعنی ادینیو می رسید. اگر او بلندپروازی مثبت را دارد که به رکورها برسد انگیزه فوق العاده است. انگیزه ورزشی ایشان بهترین انگیزه و هدف است که می تواند به ما کمک کند. من باید احترام بگذارم به انگیزه ای که دارد و سلام بگویم به انگیزه هایش. این به معناست که اگر می خواهد آقای گل شود باید تلاش بیشتری داشته باشد و من به او تبریک می گویم. بازیکنی که می خواهد در ترکیب پرسپولیس به میدان برود باید کیفیت بالاتری داشته باشد. کسی که باید به فشارهای رسانه ها، هواداران، و البته فشاری که از کادرفنی وارد می شود و فشار خود باشگاه را متحمل شود.

تشکر ویژه از آقای وزیر

من باید از آقای وزیر تشکر کنم که افتخار بزرگی را نصیب ما کردند و با این کار نشان دادند که چقدر ورزش برای جامعه مهم است. ورزش و فوتبال چقدر مهم است و نشانگر این است که فوتبال در حال رشد و توسعه است. ما درباره مشکلاتی که وجود دارد آگاه هستیم و این آگاهی را داریم که می خواهند این مشکلات برطرف شود. اهمیت ورزش و سطح اهمیت آن در بین جوانان را واقف هستیم. همینطور که جوانان باید الگویی برای خود داشته باشند و این الگوها آنها را به میادین ورزشی بکشد من از آقای وزیر تشکر می کنم که منتظر نماندند کسی به دفتر ایشان بیاید و خودشان حضور دارند.

وزیر ورزش چه رنگی است؟

برانکو ایوانکوویچ در انتهای نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه محمود گودرزی در این ملاقات از تمایلات رنگی خود به سرخابی ها پرده برداشته یا خیر عنوان کرد: بله ایشان گفتند اما این جزو اسرار ماست.

دیدگاه‌ها