کد خبر : 1292993 | 09 دی 1394 ساعت 14:00 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان باید اول یا دوم لیگ شود

استیماچ: پیروزی در دربی به ما بال می‌دهد

ایگور استیماچ سرمربی اهل کرواسی سپاهان با وجود آنکه همچنان نتایج خوبی در لیگ‌برتر به دست نیاورده اما با امید از آینده صحبت می‌کند.

استیماچ: پیروزی در دربی به ما بال می‌دهد
به گزارش "ورزش سه"، او که کاپیتان سابق تیم‌ملی کرواسی است در نشست مطبوعاتی امروز از شرایط نه چندان مناسب مالی تیمش صحبت کرد و گفت که سپاهان با محدودیت روبه‌روست.

مشروح حرف‌های استیماچ را بخوانید، مربی‌ای که عقیده دارد تیمش به نسبت دربی قبلی شرایط ضعیف‌تری پیدا کرده است.

سپاهان به رده سوم محکم چسبیده

ابتدا جا دارد با تمام وجود میلاد حضرت محمد (ص) را تبریک بگویم. ما مسابقه خیلی بزرگی در پیش داریم. بازی گذشته ما با ذوب‌آهن در جام حذفی بازی خیلی خوبی بود اما امیدوارم فردا نتیجه دیگری رقم بخورد. داریم کم‌کم به اواخر مسابقات نزدیک می‌شویم و قبل از اینکه به تعطیلات برسیم، خوب است که سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و در این فصل رده سوم جدول را خیلی محکم چسبیده و بازی ساده‌ای برابر این تیم نداریم.

دربی قبلی مشکلات امروز را نداشتیم

واقعیت این است که در بازی قبل ما وضعیت خیلی بهتری داشتیم و قبل از بازی با ذوب‌آهن، نفت تهران را شکست داده بودیم. از لحاظ مالی هم زیاد تحت فشار نبودیم و تمرکز خیلی بیشتری داشتیم اما چیزی که از بازیکنان می‌خواهم، تمرکز مطلق روی کاری است که بر عهده آنهاست. امیدوارم مسئولان باشگاه راه حلی پیدا کنند که مشکلات حل شوند و مهم است که قبل از شروع دوباره لیگ، بدانیم چه امکاناتی داریم و بتوانیم در تعطیلات نیم‌فصل با کمال آرامش به تمرین بپردازیم. ما درحال حاضر محدودیت‌های مالی داریم و باید نسبت به آنها برنامه‌ریزی کنیم.

پادووانی و پریرا نیستند

 من دوست داشتم که حداقل بتوانیم در این مسابقه از پادوانی و پریرا استفاده کنیم اما با وجود اینکه مسئولان باشگاه تلاش بسیاری کردند، کند بودن فدراسیون برزیل و تعطیلات سال نو باعث شد همچنان نتوانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم.

می‌خواهم اول یا دوم لیگ شویم

 من به عنوان مربی حرفه‌ای باید مراقب باشم و با توجه به امکانات باشگاه برنامه‌ریزی کنم و اعتماد بیشتری به بازیکنانی که در اختیار دارم، می‌کنم. هدف اصلی ما این است که دور نخست لیگ قهرمانان آسیا را با موفقیت بگذرانیم و در ادامه لیگ برتر در یکی از رده‌های اول تا دوم قرار بگیریم.

مصدومیت عبدالله کرمی

متأسفانه موقعیت بدی در اهواز برای ما پیش آمد که کرمی به دلیل استرس شدیدی که داشت آسیب دید و مجبور شدیم تغییراتی را در تیم انجام دهیم. ما حاضر نیستیم سلامتی بازیکنان را به خطر بیندازیم، هرچند که خود کرمی می‌خواست بازی کند اما این بازیکن الان مشکلی ندارد و در بازی فردا به میدان خواهد رفت.

تماشاگران بیایند

در بازی فردا انتظار حمایت پرشور از هواداران سپاهان دارم چون این مسابقه دربی شهر اصفهان است و امیدوارم در این مسابقه پیروز شویم، چراکه این موضوع برای ادامه کار به ما بال‌های جدید می‌دهد.



دیدگاه‌ها