کد خبر : 1292996 | 09 دی 1394 ساعت 14:32 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

نوع بازی سپاهان تغییرات مثبتی داشته است

گل‌محمدی: استیماچ یکی از بهترین‌های لیگ است

یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری دربی اصفهان حاضر شد و با تمجید از سرمربی حریف پرداخت.

گل‌محمدی: استیماچ یکی از بهترین‌های لیگ است
به گزارش "ورزش سه"، گل‌محمدی که فردا در یک نبرد حساس باید تیمش را به دیدار سپاهان بفرستد، عقیده دارد مسابقه فردا زیبا و تماشایی خواهد بود. او که با جملات مختلف از سرمربی حریف تمجید کرد عقیده دارد بازی فردا کلاس درسی برای و خواهد بود.
مشروح حرف‌های گل‌محمدی را بخوانید:

خوشحالم مقابل استیماچ قرار می‌گیرم

بازی فردا بازی بسیار بزرگی است و مقابل تیم بزرگی بازی خواهیم کرد. سپاهان همیشه برای من قابل احترام بوده است و خوشحالم مقابل مربی بزرگی مثل استیماچ قرار می‌گیرم. بازی فردا می‌تواند کلاسی برای من باشد. کاری به نتایج سپاهان ندارم اما این تیم پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

سپاهان با انگیزه بازی خواهد کرد

این بازی هم برای ما و هم برای سپاهان بسیار حساس است. سپاهان برای برگشتن به کورس با انگیزه بالا بازی خواهد کرد که این موضوع، کار را برای ما سخت می‌کند. جلوی این تیم نباید اشتباه کنیم چراکه سپاهان بازیکنانی دارد که می‌توانند از اشتباهات حریف به خوبی استفاده کنند. بازی‌‌های مقابل سپاهان همیشه جذاب بوده و امیدوارم فردا هم همین طور باشد و تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند ضرر نخواهد کرد.

مشکل هادی محمدی حل شد

کار هادی درست شده است. وی کمی کار اداری مربوط به دانشگاهش داشت که وی را به رشت فرستادیم و مشکلش حل شد و برای بازی فردا مشکلی ندارد.

استیماچ یکی از بهترین‌هاست

نوع بازی سپاهان پس از ورود استیماچ تغییرات مثبتی داشته و جوانگرایی مثبتی در این تیم به وجود آمده است و این موارد نشان می‌دهد که سپاهان می‌تواند در ماه‌های آینده موفق باشد. این جوانان در آینده می‌توانند به این تیم کمک کنند و من این ایده را دوست دارم. در کل از بین مربیان حاضر در لیگ برتر ایران، استیماچ را یکی از بهترین‌ها می‌دانم.

امیدواریم کاشت زمین فولادشهر نتیجه بدهد

کیفیت زمین فولادشهر در این بازی بی‌تأثیر نیست؛ هم ما و هم سپاهان دوست داریم بازی روی زمین انجام دهیم و بد بودن شرایط زمین می‌تواند تأثیرات بدی روی بازی دو تیم داشته باشد. آب و هوا هم مشکلات زیادی ایجاد می‌کند اما نمی‌خواهم زیاد به این مسأله بپردازم. در مدت اخیر تعمیراتی روی چمن فولادشهر انجام شده است که باید صبر کنیم تا از زمان کاشت چمن بگذرد. امیدوارم این کار نتیجه بدهد چون این موضوع برای ما خیلی مهم است و می‌تواند پوئن مثبتی برای ارائه بازی خوب از طرف ما باشد.

دیدگاه‌ها