کد خبر : 1293066 | 09 دی 1394 ساعت 16:04 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

سرخابی ها نزول کردند

خسوس، مظاهری و پاشنکو در صدر

شاید عجیب ترین اتفاق هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر، باز شدن دروازه فرناندو خسوس بعد از 6 بازی بسته ماندن بود، دروازه بانی که این هفته ها توانسته یکی از مهمترین دلایل صدرنشینی خوزستانی ها باشد.

خسوس، مظاهری و پاشنکو در صدر
به گزارش "ورزش سه"، بازشدن دروازه خسوس، کلین شیت فلاح زاده، نزدیکتر مظاهری به رده اول و ... تمام اتفاقاتی بود که در بازی های این هفته افتاد و تغییراتی را در جدول گلرهای حاضر در تیم های مختلف به وجود آورد. جدول اصلی دروازه های حاضر را در این مطلب بررسی خواهیم کرد.

اول – فرناندو ده خسوس؛ بالاخره ستاره گل خورد

1081507

گلر برزیلی آبی های خوزستان از هفته های اولیه لیگ پانزدهم توانست نام خود را بر سر زبان ها، او پس از بازی در برابر آبی های پایتخت دروازه خود را باز شده دید و پس از آن در 6 بازی پیاپی سنگر خود را حفظ کرد تا در بازی برابر سپاهان پنجمین گل خود را دریافت کرد. او کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت را در بین باقی گلرها دارد و تنها دروازه بانی بوده که توانسته برای سایر هم بازیانش پاس گل ارسال کند و دو امتیاز خود را بابت دو پاس گل خود دریافت کرده است. خسوس با این تعداد گلی که در بازی های اخیر دریافت کرده است میانگین زمانی دریافت گل توسط خود را به 288 دقیقه تبدیل کرد.

دوم – رشید مظاهری؛ سایه به سایه صدر

1080855

دروازه بان اصفهانی ها در بازی های این فصل خود، اوج هنرنمایی اش را در دوران بازیگری به نمایش گذاشته است و به طور کامل نام خود را به عنوان یک گلر مطمئن بر سر زبان ها انداخت. او بعد از خسوس و با 10 کلین شیت، در دوم این آیتم قرار دارد، وی در بازی هفته اخیر نیز توانست دروازه ذوبی ها را بسته نگه دارد و در دربی اصفهان، یقینا یکی از اصلی ترین مهره های گل محمدی محسوب می شود. وی با 9 گلی که در 16 بازی خود دریافت کرده است میانگین زمانی بازشدن دروازه اش را به 160 دقیقه رسانده است.

سوم – سرگئی پاشنکو؛ درخشش در گیر و دار بی پولی

1082786

دروازه مولداویایی و جام جهانی رفته ملوانان در 12 بازی برای تیمش به میدان رفته است، او در این مدت توانسته در 6 دیدار کلین شیت کند، البته پاشنکو و ملوانان این روزها درگیر مسائل مالی تیمشان هستند و همین موضوع باعث شده تا تمرکز بازیکنان پایین بیاید و به وضوح روی کار تیمی تاثیر گذار بوده است و به این ترتیب وی در اغلب دیداری های اخیر دروازه خود را باز شده دیده است، پاشنکو در 12 بازی خود 8 بار دروازه خود را باز شده و متوسط زمانی بازشدن دروازه خود را به 135 دقیقه رسانده است.  وی در با اینکه در بازی اخیر تیمش یکی از مقصران دریافت تنها گل بازی بوده است در چند صحنه با واکنش های خود مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

سوم – حامد فلاح زاده؛ حرکت رو به بالا

یکی از رکوردداران کلین شیت در بازی های لیگ چهاردهم، امسال نیز در بازی هایی که برای تیمش به میدان رفته، توانسته از کارنامه خود دفاع کند و در 9 بازی که برای نارنجی پوشان به میدان رفته است در 4 بازی توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد، وی که در هفته های اخیر به دلیل مصدومیت نتوانست برای تیمش به میدان برود در بازی اخیر برابر گسترشی ها نیز کلین شیت کرد. وی در بازی های لیگ فعلی 6 بار تسلیم مهاجمان حریف شد و میانگین زمانی باز شدن دروازره خود را به 135 دقیقه رسانده است.

چهارم – گئورگ گئورگیف

دروازه بان گسترشی ها با گلی که در بازی اخیر دریافت کرد جای خود را به فلاح زاده داد، وی در 14 دیداری که برای تیمش به میدان رفته 6 بار کلین شیت کرده است و 9 بار نیز دروازه خود را باز شده دید.

شرح جدول

 دروازه بانانی که در بیش از 60 درصد بازی های تیم شان به بازی گرفته شده اند در جدول اصلی گلرها حضور دارند. بابت هر گل خورده نیم امتیاز منفی، بابت هر کلین شیت نیم امتیاز مثبت و مهار ضربه پنالتی یک امتیاز مثبت به دروازه بان ها اختصاص داده می شود، فرناندو خسوس نیز به دلیل دو پاس گلی که برای هم بازیانش ارسال کرده است دو امتیاز علاوه بر سایر گلرها دریافت کرده است.

1083478

1083477

دیدگاه‌ها