کد خبر : 1293132 | 09 دی 1394 ساعت 20:13 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

رد مصاحبه با مووی استار

بوتراگنیو: اعتماد کامل به بنیتس داریم

مدیر ارتباطات رئال مادرید در واکنش به انتقادات ترجیح داد به حمایت از رافا بنیتس پرداخته و هرگونه شایعه برکناری این مربی را تکذیب کرد.

بوتراگنیو: اعتماد کامل به بنیتس داریم
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ساعتی پیش در خانه با نتیجه 3-1 بر سوسیداد غلبه کرد با این وجود شکل بازی این تیم بازهم متقاعد کننده نبود. بنیتس با این برد حداقل تا بازی با والنسیا در سمت مربیگری رئال ابقا شد.

بوتراگنیو در مصاحبه با مووی استار و در واکنش به شایعه اخراج بنیتس گفت:" اخبار خوبی در رسانه ها در مورد بنیتس و رئال منتشر نمی شود. ما به بنیتس اطمینان و اعتماد کامل داریم و معتقدیم او خیلی زود می تواند شرایط تیم را به اوج برساند. همینجا یکبار دیگر حمایت مدیریت رئال از بنیتس را اعلام می کنم."

پیروزی بر سوسیداد و خراب شدن پنالتی اول رونالدو:" بازی دشواری بود اما به این برد نیاز مبرم داشتیم. در نیمه اول فرصت های 100 درصد گلزنی را با درخشش دروازه بان حریف از دست دادیم که اگر آنها گل می شدند روند بازی عوض می شد.
در مورد پنالتی رونالدو باید بگویم که کدام بازیکن را سراغ دارید که پنالتی از دست نداده باشد؟ به اعتقاد من  مهمترین صحنه بازی پاس گل بیل به لوکاس بود نه پنالتی خراب کردن رونالدو."

دیدگاه‌ها