کد خبر : 1293226 | 10 دی 1394 ساعت 15:55 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

باز هم ذوب‌آهن سپاهان را نبرد

سپاهان 1 - ذوب‌آهن 1؛ تساوی به کام استقلال

بازی تیم‌های ذوب‌آهن برابر سپاهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سپاهان 1 - ذوب‌آهن 1؛ تساوی به کام استقلال
به گزارش "ورزش سه"، برخلاف انتظارها سپاهان در این بازی بهتر از ذوب‌آهن ظاهر شد و البته موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه حریفش خلق کرد اما دو گل خلعتبری و احسان پهلوان برای به تساوی رسیدن این بازی کافی بود.

هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 15  ورزشگاه فولادشهر اصفهان
داور: حسین زرگر    کمک ها: سجاد طوری، مهدی عالیقدر

سپاهان:

رحمان احمدی، محرم نویدکیا (79 میلاد سرلک)، رسول نویدکیا(پاپی 59)، محمدرضا خلعتبری، عبدالله کرمی، علی کریمی، فوزیل موسایف، مهدی شریفی،  محمد روشندل، هادی عقیلی و محمدعلی احمدی ( 56 قائدی فر)
سرمربی: ایگور استیماچ

ذوب آهن:

 رشید مظاهری، علی حمام، هادی محمدی، حجت حق وردی، ولید اسماعیل، احسان پهلوان،مرتضی تبریزی (85 دانیال اسماعیلی فر)،مهدی مهدی پور، قاسم حدادی فر ،مهدی رجب زاده (76 رضا شکاری) و مسعود حسن زاده ( 70 کاوه رضایی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

اخطار

مهدی مهدی پور(58)، حسن زاده(60) و احسان پهلوان (69) از ذوب آهن
فوزیل موسی‌اف(60) ، علی کریمی (50) و عبدالله کرمی (66) از سپاهان

شرح گل:

0-1  (ذوب آهن): پاس به عقب علی همام از زیر پای مسعود حسن زاده گذشت و به احسان پهلوان رسید که شوت این بازیکن با برخورد به پای محمد روشندل از بالای دستان رحمان احمدی به تور دروازه چسبید.
1 ـ 1 (سپاهان): پاس عمقی زیبای محرم نویدکیا، محمدرضا خلعتبری را در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ کرد و شوت دیدنی او دروازه رشید مظاهری را به زیبایی باز کرد.

شرح بازی:

هر چند ذوب‌آهن برای کاهش فاصله خود با صدرجدول نیاز مبرم به پیروزی در این بازی داشت اما در عمل نمایش خوب شاگردان ایگور استیماچ اجازه قدرت‌نمایی به این تیم را نداد. هرچند ذوب‌آهن در این بازی  موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما موقعیت‌های سپاهان به طرز محسوسی بهتر بود و آنها می‌توانستند در طول 90 دقیقه کار شاگردان یحیی گل‌محمدی را تمام کنند. با این تساوی حالا صبا این فرصت را دارد تا با پیروزی در بازی فردا برابر نفت‌تهران به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

بهترین بازیکن:

محمدرضا خلعتبری، مهاجم باتجربه ذوب‌آهن به جز یک گلی که به ذوب‌آهن زد بارها دروازه رشید مظاهری را تهدید کرد. او با توجه به هماهنگی بالایش با محرم نویدکیا می‌توانست بیش از یک بار دروازه ذوب‌آهن را باز کند اما این اتفاق نیفتاد.


دقایق حساس


دقیقه 10: سانتر رجب زاده از روی سر چند بازیکن عبور کرد و یک موقعیت خوب برای ذوب آهن از دست رفت.
دقیقه 21: شوت بی دقت علی کریمی با اختلاف زیاد از بالای دروازه ذوب آهنی ها به بیرون رفت.
دقیقه 24: برخورد موسی اف با حجت حق وردی در محوطه جریمه ذوب آهن به اذعان سپاهانی ها پنالتی بود. که داور زیر بار نرفت.
دقیقه 28: ارسال کرنر خلعتبری با ضربه سر علی کریمی می رفت که گل تساوی بازی را رقم بزند که رشید مظاهری توپ را دفع کرد که در بازگشت علی احمدی هم نتوانست از این فرصت طلایی استفاده ببرد.
دقیقه 29: ضربه مهدی رجب زاده از پشت محوطه جریمه سپاهان رحمان احمدی را به دردسر انداخت که گلر سپاهان در دو مرحله توپ را جمع کرد.
دقیقه 30: ارسال بازیکن سپاهان از جناح راست به پشت محوطه جریمه با ضربه قیچی برگردان شریفی همراه شد که راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 32: ارسال مهدی رجب زاده با ضربه سر مسعود حسن زاده از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه 37: ذوب آهن به گل رسید اما داور ضربه ی هادی محمدی پیش تاخته را آفساید اعلام کرد، در این صحنه کار تیمی ذوبی ها فوق العاده بود.
دقیقه 56: در یک ضد حمله سریع بازیکنان سپاهان به شدت دروازه ذوب آهن را تهدید کردند ، پاس خوب نوید کیا با دخالت شریفی به موسی اف رسید که ضربه این بازیکن را رشید مظاهری در دو ضرب در اختیار گرفت.
دقیقه 65: باز هم روی یک ضد حمله و بازی سازی محرم نویدکیا خلعتبری در آستانه گلزنی قرار گرفت که ضربه او را مظاهری در اختیار گرفت.
دقیقه 75: شوت مهدی رجب‌زاده را رحمان احمدی با یک واکنش مناسب دفع کرد.
دقیقه 81: سانتر قاسم حدادی فر تنها یک ضربه آرام لازم داشت تا وارد دروازه سپاهان شود اما کاوه رضایی نتوانست دروازه سپاهان را با زکند.
دقیقه 83: سانتر میلاد سرلک می‌رفت که به صورت مستقیم وارد دروازه شود اما توپ با اختلافی بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه 84: علی حمام در موقعیتی تک به تک توپ را به بدن رحمان احمدی کوبید.

اتفاق ویژه:

حضور همزمان هادی عقیلی در کنار محرم نویدکیا در ترکیب اصلی سپاهان جزو مهمترین اتفاقات این بازی بود. پیش از این گفته می‌شد که این دو بازیکن با ایگور استیماچ سرمربی جدید سپاهان مشکل دارد اما حضور همزمان آنها در این بازی تمام این شایعات را رد کرد.

حواشی:

*احسان حاج صفی بازیکن سابق سپاهان که با جدایی از این تیم راهی بوندس لیگای 2 شد به عنوان میهمان ویژه از جایگاه بازی را تماشا کرد.
*تماشاگران دو تیم در اواسط نیمه اول صندلی های ورزشگاه را شکستند و صحنه بدی را در ورزشگاه فولادشهر رقم زدند.

دیدگاه‌ها