کد خبر : 1293254 | 10 دی 1394 ساعت 14:40 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

اینیستا : امیدوارم رکوردمان دست نیافتنی شود

آندرس اینیستا که پس از جدایی ژاوی حالا کاپیتان اول بارسلوناست سال 2015 را به موفقیت تمام همراه بارسلونا به اتمام رساند.

اینیستا : امیدوارم رکوردمان دست نیافتنی شود
به گزارش "ورزش سه"، او 10 روز پیش در ژاپن به عنوان کاپیتان بارسا، جام جهانی باشگاه ها را بالای سر برد تا از این لحاظ افتخار بزرگی در کارنامه او به ثبت برسد.

اینیستا که شب گذشته در آخرین بازی سال 2015 بارسلونا برابر بتیس (4-0 بارسا) از ابتدا به میدان نرفت، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" به پایان رساندن سال در چنین فرمی به هرکسی حس خوبی خواهد داد. شنبه بازی حساسی مقابل اسپانیول داریم و فرصت زیادی برای جشن گرفتن این پیروزی نداریم. واقعیت این است که تکرار افتخارات سال 2015 و کسب 5 جام، کار دشواری است ولی سعی خواهیم کرد تا امسال هم 5 و یا حتی 6 جام کسب کنیم. از همه 5 جامی که سال 2015 کسب کردیم خاطرات خوبی دارم؛ به خصوص جام جهانی باشگاه ها که به عنوان کاپیتان، جام را بالای سر بردم."

پانصدمین بازی مسی برای بارسا:" مسی غیر قابل توصیف است. او آنقدر خوب است که چیزی با کسب پنجمین توپ طلای خود فاصله ندارد؛ عنوانی که شایسته اوست."

رکورد 180 گل در یک سال میلادی:" کسب این رکورد در اولویت دوم ما مقابل بتیس قرار داشت و هدف اول، پیروزی و کسب سه امتیاز بود. در هر صورت این رکوردی است که به جای گذاشتیم و این آمار و ارقام باقی خواهند ماند. در سال های بعد سعی خواهیم کرد آن را دست نیافتنی تر کنیم. امیدوارم اینگونه شود."

دیدگاه‌ها