کد خبر : 1293282 | 10 دی 1394 ساعت 17:35 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

استیماچ: از ذوب آهن بهتر بودیم

سرمربی سپاهان اعتقاد دارد تیمش بهتر از ذوب آهن بازی کرد.

استیماچ: از ذوب آهن بهتر بودیم
به گزارش "ورزش سه"، ایگو استیماچ بعد از تساوی یک بر یک برابر ذوب آهن پاسخ خبرنگاران را داد:

از ذوب آهن بهتر بودیم

من فکر می‌کنم چنین دیداری و بازی مانند دربی به گونه‌ای بوده که هر دو مربی راضی بودند. البته ما تیم برتر بودیم، به خصوص در نیمه اول. ذوبی‌ها فقط روی ضربات ایستگاهی به ما فشار آوردند.

فشار زیادی روی ما بود

در 10 روز اخیر فشار زیادی روی ما بوده اما با وجود این فشار توانستیم مقابل استقلال خوزستان و ذوب‌آهن نتایج خوبی داشته باشیم. بابت این موضوع به بازیکنان تبریک می‌گویم که توانستند در این بازیها شخصیت خوبی از خودشان نشان دهند.امیدواریم بتوانیم ضعف‌هایمان را تا ماه آینده حل کنیم و مطمئنن با اضافه شدن پادوانی و شیمبا و 2 بازیکن دیگر که مدنظرمان است شرایط سپاهان در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد.

داوری من را نگران کرد

در حال حاضر خوشحالم که این موقعیت و شرایط سخت را پشت سر گذاشتیم اما در خصوص مسائل داوری باید صحبتی را انجام دهم. امروز داوری‌ها من را نگران کرد و باید بگویم از روزی که من به سپاهان آمدم داوران نه تنها یک بازی هم چیزی به ما هدیه نکردند بلکه برعکس این کار را انجام داده‌اند با این شرایط توانسته‌ایم روند نتایج تیم را بهتر کنیم و به همین دلیل به عنوان سرمربی سپاهان باید راضی باشم.

شکل بازی سپاهان را تغییر داده ام

شاید متوجه شده اید از وقتی آمده ام تلاش کرده ام بازی را به شکلی تغییر دهم که پاسکاری و همکاری تیمی بیشتر شود. تلاشم این است که این روند ادامه یابد. من فکر می کنم این بهترین راه فوتبال بازی کردن است. با وجود این، متوجه شده ام که در ایران اکثر تیم ها تلاش می کنند با توپ های بلند، تیم های رقیب را تحت فشار در آورند. برای ما که چنین سبکی بازی نمی کنیم این می تواند مشکل ساز بشد.لازم است اعتمادی را که باشگاه به من کرده را پاسخ گویم. همچنین تماشاگرانی که بازی زیبا را می بینند و متوجه می شوند، لازم است که بازی زیبا از ما ببینند. اما نتایج را خدا تعیین می کند و اتفاقات داوری.

در تمام بازی ها برتر هستیم

من بازی های قبلی سپاهان را ندیده ام و شما باید قضاوت کنید که شرایط تیم مثبت تغییر کرده یا منفی. اما در هر حال باید بر تلاش خود بیفزاییم. مسلما من نمی توانم نسبت به نتایج راضی باشیم. تنها دو تساوی و گرفتن 30 درصد امتیازات از دو بازی خانگی نمی تواند راضی کننده باشد اما اگر بازی ها را آنالیز کنید، ما در تمام بازی های خود برتر بودیم. در سه بازی داوری تاثیر مستقیمی در روند جریان بازی داشت.

نبود وریا به ما ضربه زد

تلاش کردیم که از جناحین ضربه بزنیم. ترکیب خلعتبری و نویدکیا را برای این بازی داشتیم. متاسفانه به خاطر نبودن وریا، به وضعیت قرمز رسیدیم. او یکی از بهترین نفرات ما در این بازی های اخیر بود. وقتی شما بازی را از یک جناح حمله کنید، در آن صورت تیم مقابل با هوشیاری متوجه شده و سعی می کند آن جناح را ببندد تا ما مجبور شویم از جناح دیگری حرکت کنیم. ما با این اوضاع ناچاریم یک بازیکن به عنوان جانشین محرم داشته باشیم.

 جلسات خوبی با مدیران سپاهان داشته ایم

جلسات بسیار خوبی در 3 روز اخیر با مدیریت باشگاه داشتیم.همه ما آگاهیم که باید تیم را تقویت کنیم. خوشحالیم که در ادامه فصل شیمبا و پادووانی به ما اضافه می شوند. سه بازیکن جدید در نظر ما هستند که درست نیست اسمی از آن ها ببرم. ولی مطئن باشید اگر بازیکنی بیاوریم، بازیکنی با کیفیت می آوریم که به ما کمک کنند. تلاش مان این است که 5 بازیکن جدید اضافه کنیم. با توجه به شرایطی که در فولاد مبارکه و کل کشور وجود دارد، شرایط سخت است اما تلاش باشگاه این بوده که بازیکنان مطالبات خود را بگیرند و شرایط رفتن به خارج از کشور فراهم شود. هیات مدیره هم به نظر من احترام گذاشته که باید سه بازیکن جدید به نفراتمان اضافه شود. باید ببینیم شرایط قراردادها چگونه می شود و به این ترتیب نیم فصل را می خواهیم با نفرات جدید و تیم جدید آغاز کنیم.

امیدوارم شریفی نرود

من 6-5 روز به تعطیلات می روم و امیدوارم وقتی برگشتم مهدی شریفی را در سپاهان همچنان ببینم.

از همه تیم های لیگ برتری بهتر هستیم

در حال حاضر سپاهان از هر تیم دیگری در لیگ ایران آماده تر است و ما به 70 درصد آمادگی رسیده ایم. اتفاقاتی که در بازی آخر افتاد سبب شد که کارمان دشوار شود. دو بازیکن ما مصدوم بودند ودر دقایق پایانی بازی تنها حضور فیز یکی داشتند اما نمی شد آن ها را تعویض کرد.

لیست نیم فصل

ما به دنبال یک مدافع چپ، یک هافبک وسط و یک گوش راست که چپ پا باشد، هستیم.

دیدگاه‌ها