کد خبر : 1293508 | 11 دی 1394 ساعت 17:25 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

با جریمه بازیکنان کیسه خودشان را پر می کنند

عمران زاده: چرا باید 90 دقیقه فحش بخورم؟

مدافع استقلال اعتقاد دارد تیمش برابر ملوان روی 2 اتفاق گل خورده است.

عمران زاده: چرا باید 90 دقیقه فحش بخورم؟
به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران‌زاده پس از تساوی دو بر دو استقلال مقابل ملوان گفت: بازی خوبی بود و ما توانستیم موقعیت‌های خوب زیادی را خلق کنیم. سه چهار فرصت صددرصد گلزنی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تیم حریف دو توپ به سمت دروازه ما آورد و روی دو اتفاق به دو گل رسید که یکی هم پنالتی بود.

مدافع استقلال در مورد اینکه هواداران فحاشی زیادی نسبت به او داشتند خاطرنشان کرد: هرچه آنها گفتند به خانواده خودشان فحش دادند. فرهنگ خودشان را نشان دادند. این مسئله نشان می‌دهد که فرهنگی و جود ندارد. نود دقیقه فقط به من فحش دادند. آمده بودند فوتبال ببینند یا فحاشی کنند.

او ادامه داد: حالا منتظر می‌مانیم تا ببینیم حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی چه تصمیمی می‌گیرد. در تبریز که آنقدر به ما فحاشی کردند حالا هم در انزلی با ما چنین رفتاری را کردند. اگر بازیکن پخ بکند کمیته انضباطی او را جریمه می‌کند و کیسه خود را با بازیکنان پر می‌کنند.

عمران‌زاده در مورد اینکه نوری معتقد بوده مقصر خود اوست تاکید کرد: علت نود دقیقه فحاشی چه بود؟! هر سال این اتفاقات رخ می‌دهد. فکر می‌کنم حسن‌زاده هم بچه‌محل این هواداران است و به آنها حال می‌دهد و آنها را جریمه نمی‌کند.

مدافع استقلال در پایان گفت: زمانی که در تیم پاس بودم به من و محمد غلامی پیامکی فرستادند که من آن را به بگوویچ نشان دادم. از آن سال به بعد 5 سال است که همان شعار را که در پیامک آمده بود هر موقع به انزلی می‌آیم شعار می‌دهند.

دیدگاه‌ها