کد خبر : 1293521 | 11 دی 1394 ساعت 17:45 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

قزل: امیدوارم با پیکان لیگ برتری شوم

دفاع وسط استقلال اهواز که به تازگی از این تیم جدا شده به جمع پیکانی‌ها پیوسته است و به مدت یک نیم فصل با این تیم قرارداد امضا کرده است.

قزل: امیدوارم با پیکان لیگ برتری شوم
به گزارش "ورزش سه"، سعید قزل در مورد جدایی از استقلال اهواز گفت: مسوولان باشگاه استقلال اهواز به قول‌ها و وعده و وعیده‌هایی که اول فصل داده بودند عمل نکردند و شرایط اصلا مناسب نبود و ما اصلا امکانات سخت افزاری خوبی نداشتیم و هیچ چیز در حد یک تیم لیگ‌برتری نبود و طبق توافق‌نامه جدا شدم و هیچ مشکلی هم پیش نیامد و حقیقا هم آنجا با جان و دل بازی کردم اما شرایط آنجا مساعد نبود. البته آمار ما که مشخص بود. 4، 5 هفته اول خیلی خوب بودیم و حتی دروازه‌بانمان 3 کلین شیت بدست آورد ولی متاسفانه شرایط در ادامه خوب پیش نرفت و نمی‌خواهم در مورد صحبت‌های تکراری حرفی به میان بیاورم.

وی در همین باره ادامه داد: استقلال اهواز در طی یک روز تشکیل شده بود، خب ما هم خیلی سعی کردیم که تیم را جمع کنیم و باتجربه‌هایی مثل آقای غلامی، آشوبی و بقیه تمام تلاششان را کردند. برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم، آن تیم جوان‌های خوبی دارد که به هر حال دلم برایشان می‌سوزد امیدوارم که در استقلال اهواز بتوانند خوب کار کنند.

این بازیکن در مورد پیوستن به پیکان تهران نظرش را اینگونه بیان کرد: پیکان انسجام تیمی دارد و سابقه زیادی در لیگ‌برتر دارد و من خودم قبلا بازیکن سایپا بودم و خیلی از لحاظ امکانات و آرامش شبیه سایپاست و حق و حقوق آدم را می‌دهند و به همین دلیل است که موفق است و الان هم در صدرجدول لیگ یک قرار دارد همه چیز این روی نظم و انضباط و اصول است. مهمتر از همه اینکه مرزبان در این تیم است و من پارسال در پدیده با ایشان کار کردم، نظر مثبتی روی من داشت و من هم جذب باشگاه پیکان شدم. تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که به کمک بچه‌ها و کادرفنی به لیگ‌برتر بیاییم.

قزل در پایان افزود: خدا را صدهزارمرتبه شکر که این انتخاب خوب را کردم و به پیکان آمدم. اینجا واقعا نظم و انضباط برقرار است و در واقع مدیربرنامه‌ام برای گرفتن این تصمیم بسیار کمکم کرد. من واقعا در استقلال اهواز داشتم از لحاظ فوتبالی ضربه می‌خوردم. امیدوارم دوباره به آمادگی سابقم برگردم و بتوانم خوب کار کنم و با پیکان به لیگ‌برتر بیاییم. واقعا وقتی شرایط لیگ‌برتر را امسال اینگونه تجربه کردم، دوست داشتم که در لیگ یک کار کنم چون واقعا امکانات پیکان از استقلال اهواز بهتر است.

دیدگاه‌ها