کد خبر : 1293802 | 12 دی 1394 ساعت 19:42 | 54.4K بازدید | 1 دیدگاه

خاکپور شانس آورد من رئیس فدراسیون نیستم

در حالی که امروز علی کفاشیان به آرامی از کنار موضوع نیامدن محمد خاکپور به مراسم بدرقه تیم ملی امید، گذشت، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، به این موضوع واکنش نشان داد.

خاکپور شانس آورد من رئیس فدراسیون نیستم
به گزارش "ورزش سه"، شهرام دبیری در رابطه با این موضوع و همچنین صحبت های خاکپور در رابطه با نیامدنش گفت: نمی دانم چرا خاکپور، رییس فدراسیون فوتبال را به نداشتن صداقت متهم کرده است درحالی که رییس فدراسیون فوتبال برای امضا قرارداد خاکپور تمام تلاش خود را کرد و حتی مبلغ این قرارداد را در هیات رییسه تایید و سپس قرارداد سرمربی تیم المپیک را برای امضا آماده و در اختیار او قرارداد.

وی ادامه داد: خاکپور باید بداند سرمربی تیم امید است و اجازه ندارد علیه رییس فدراسیون فوتبال اینگونه موضع گیری و اظهار نظر کند. سرمربی تیم ملی باید بداند رییس فدراسیون اجازه گرفتن هر تصمیمی با تایید هیات رییسه خود را دارد و او نمی تواند برای کفاشیان تعیین تکلیف کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال،گفت: خاکپور چهره ارزشمندی در فوتبال کشور است و اصلا انتظار نداشتم با توجه به حمایت های کفاشیان از او اینگونه موضع گیری کند.

وی حاضر نشدن خاکپور در مراسم بدرقه تیم فوتبال المپیک را بی احترامی به فوتبال ایران دانست.

دبیری در ادامه خاطرنشان کرد: اگر من به جای کفاشیان بودم پس از اینکه امروز خاکپور از نداشتن صداقت حرف زد او را خیلی سریع برکنار می کردم و به اعتقاد من رییس فدراسیون فوتبال زیادی مدارا کرده است که البته این کار وی نیز به خاطر حمایت از تیم امید و کمک به ایجاد آرامش در تیم قبل از مسابقات مهم انتخابی المپیک بوده است .

وی افزود: بازهم تاکید می کنم اظهارات و رفتار خاکپور بی احترامی به کل فوتبال ایران بوده و او باید بداند اگر حرفی دارد رسانه ها جای مطرح کردن آن نیستند و باید در جلسات شخصی با رییس فدراسیون و اعضای هیات رییسه صحبت های خود را مطرح می کرد.

دبیری ادامه داد: کفاشیان اهل مداراست و قطعا رعایت منافع ملی باعث شد تا در آستانه مسابقات مهم دوحه، او برخورد شدیدی با خاکپور نکند.

وی درباره اینکه آیا این روشی هوشمندانه برای مقصر دانستن فدراسیون فوتبال درصورت عدم صعود تیم امید به مسابقات المپیک نیست، گفت: شاید این پیش درآمدی باشد برای اینکه در صورت ناکامی فدراسیون فوتبال را مقصر بدانند اما اصلا روش زیبا و درستی نیست.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درخصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در تاریخ 25 اسفند و نشست مسئولان هیات های استانی با رییس فدراسیون فوتبال یک هفته قبل از انتخابات، گفت: از علت برگزاری نشست روسای هیات ها با کفاشیان بی خبر هستم اما این اتفاق مهمی نیست زیرا تمام روسا به صورت کاملا مستقل رای خود را به صندوق می اندازند.

دیدگاه‌ها