کد خبر : 1294197 | 14 دی 1394 ساعت 14:20 | 18.9K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش روز:

رئال مادرید، تیمی کم صلابت در بازی های بزرگ

رئال مادرید با هدایت رافا بنیتس، در بازی های بزرگ عملکردی ناامید کننده در این فصل داشته و از 18 امتیاز ممکن تنها 5 امتیاز را کسب کرده است.

رئال مادرید، تیمی کم صلابت در بازی های بزرگ
به گزارش "ورزش سه"، تساوی شب گذشته رئال مادرید در زمین والنسیا، مهر تاییدی دیگر بر این نکته بود که کهکشانی ها با رافا بنیتس، صلابت خود در بازی های بزرگ و مقابل تیم های قدرتمند را به میزان قابل توجهی از دست داده اند.

نگاهی به نتایج رئال مقابل 6 تیم قدرتمند لالیگا، بارسلونا، اتلتیکو، سویا، والنسیا، ویارئال و بیلبائو نشان می دهد که این تیم تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است. رئال در زمین بیلبائو 2-1 پیروز شد، مقابل بارسلونا (4-0)، سویا (3-2) و ویارئال (1-0) مغلوب شد و برابر اتلتیکو و والنسیا نیز با نتایج 1-1 و 2-2 متوقف شده است.کسب تنها 5 امتیاز از 18 بازی یا بعبارتی 27 درصد امتیازات ممکن، نشان دهنده عملکرد ضعیف رافا بنیتس در رئال مادرید است.

این در حالی است که در سالیان قبل، آنچلوتی و مورینیو به مراتب عملکرد بهتری در رئال از خود بجای گذاشته بودند. آنچلوتی در دو فصل هدایت رئال به ترتیب 50 و 47 درصد امتیازات ممکن را در بازی های بزرگ به دست آورده بود و مورینیو نیز متوسط 82 درصد امتیازات در بازی های بزرگ را در سه فصل حضورش روی نیمکت رئال به ثبت رسانده بود.

دیدگاه‌ها