کد خبر : 1294217 | 14 دی 1394 ساعت 16:30 | 29.5K بازدید | 4 دیدگاه

چرخش 180 مهدوی برای فرار از محرومیت

پاسور تیم بانک سرمایه که بعد از دیدار مقابل پیکان با شکایت مرد ایتالیایی رو به رو شده بود، می خواست وکیل بگیرد و او هم شکایت کند اما حالا او می گوید توقع داشتم مسئولان باشگاه پیکان به ورمیلیو اجازه ندهد که کار را به شکایت و شکایت‌کشی بکشاند.

چرخش 180 مهدوی برای فرار از محرومیت
به گزارش "ورزش سه"، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای بررسی اتفاقات بعد از دیدار بانک سرمایه و پیکان برگزار شد اما هنوز احکام آن اعلام نشده است. مهدی مهدوی قبل از برگزاری جلسه کمیته انضباطی با شکایت ورمیلیو در کلانتری رو به رو شده بود و او در عکس العمل به این موضوع در گفت و گو با خبرآنلاین گفته بود:« اشکالی ندارد من هم با وکیلم به دادگاه خواهم رفت و از حقم دفاع خواهم کرد. بی کس و کار نیستم و مطمئنا در دادگاه حرف های زیادی برای گفتن دارم.حالا هم که کار به اینجا کشیده شده و شکایت کرده اند مطمئنا منم از حق و حقوق خودم دفاع می کنم.الان اگر بحث معذرت خواهی مطرح شود همه فکر می کنند من مقصر هستم این در صورتی است که مقصر اصلی خود ورمیلیو بود.»

او اصل عذرخواهی را کاملا رد کرده بود و ادعا داشت:«من آدمی نیستم که گل و شیرینی بخرم و بروم و آشتی کنم.اگر حرف از شکایت باشد من باید شکایت کنم نه ورمیلیو.او هر چه دلش خواست به خانواده من گفت حالا باید برایش گل و شیرینی ببرم؟آنهایی که می گویند مهدوی باید خودش را کنترل می کرد بدانند که من نمی توانم این کار را انجام بدهم.چه کسی گفته مهمان به خانه ما بیاید به زن و بچه و مادر و خواهر آدم توهین کند و صاحب خانه خودش را کنترل کند؟هر چیزی آستانه تحملی دارد.من بچه مسلمان هستم و آنهایی که می توانند خودشان را کنترل کنند واقعا دمشان گرم!»

با تمام این اظهار نظرات مهدوی بعد از جلسه کمیته انضباطی با چرخشی 180 درجه به باشگاه خبرنگاران گفته است:« این را قبول دارم که کار بسیار اشتباهی از من سر زد، اما ویدئو این دیدار کاملا نشان می دهد که ورمیلیو از همان ابتدا حاشیه‌سازی می‌کرد. با این حال قول می‌دهم دیگر از این اتفاقات از سوی من رخ ندهد. من سال‌هاست در والیبال هستم و همه به خوبی من را می‌شناسند. اهل حاشیه‌سازی و بی احترامی به کسی نیستم اما بازیکن ایتالیایی این تیم واقعا من را عصبی کرد و من از روی عصبانیت و کاملا به دور از اختیار این کار را انجام دادم.»

او که قصد داشت در جواب شکایت ورمیلیو شکایت کند و با وکیل خود به دادگاه برود حالا ضمن ابراز ناراحتی از مسئولان باشگاه پیکان تهران،‌گفت: « توقع داشتم مسئولان باشگاه پیکان به ورمیلیو اجازه ندهد که کار را به شکایت و شکایت‌کشی بکشاند.این موضوع می‌توانست کاملا به صورت درونی و از سوی فدراسیون و کمیته انضباطی حل شود. به اعتقاد من این موضوع می‌توانست به شکل بهتری مدیریت شود.در نهایت امیدوارم تصمیم عادلانه‌ای گرفته شود.»

دیدگاه‌ها