کد خبر : 1294594 | 16 دی 1394 ساعت 09:41 | 95.3K بازدید | 20 دیدگاه

از طریق رسانه‌ها فهمیدم بیرانوند به باشگاه پرسپولیس رفته است

نارضایتی شدید منصوریان ازبیرانوند

علیرضا منصوریان به شدت از حضور دروازه بان ملی پوش تیمش در باشگاه پرسپولیس دلخور است و آن را به زبان آورده است.

نارضایتی شدید منصوریان ازبیرانوند
به گزارش "ورزش سه"و به نقل از فارس، شب گذشته حضورعلیرضا بیرانوند در باشگاه پرسپولیس در حالی که با باشگاه نفت قرارداد داشت بسیار حاشیه سازشده و در چند دقیقه به تیتر یک رسانه ها و خبرگزاری ها تبدیل شد. مذاکره بیرانوندبا پرسپولیسی هاناراحتی شدید سرمربی نفت تهران را موجب شده است.

منصوریان که از عمل بیرانوند نارضایت بود همان شب گذشته واکنش نشان داد درباره این اتفاق گفت: تا این لحظه هیچ‌کس با من حضور بیرانوند در باشگاه پرسپولیس را هماهنگ نکرده بود و هیچ‌کس از من برای این مسئله اجازه نگرفت. من اعلام رضایت نکرده بودم که بیرانوند مذاکره کند و هماهنگی هم با من در این باره انجام نشده بود.

وی افزود:هیچکس با من برای این مسئله تماس نگرفت و ساعت 18:30 دقیقه بود که در برخی از رسانه‌ها خواندم که بیرانوند به باشگاه پرسپولیس رفته اما فکر کردم این خبر یک خبرسازی رسانه‌ای است و آن را جدی نگرفتم اما در ساعت 20:30 دقیقه بود که فیلم و مصاحبه بیرانوند را در باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها دیدم. باید بگویم به عنوان مسئول فنی تیم فوتبال نفت هیچ کسی با من تماس یا کسب اجازه نکرده بود.

منصوریان تصریح کرد: بیرانوند دیشب کیش بود و من با او تماس گرفتم تا حالش را بپرسم به او گفتم تهران رسیدی با من تماس بگیر و همه موضوعات را با من هماهنگ کن اما هیچ هماهنگی ما با من نکرد و برای حضور در پرسپولیس اجازه‌ای از من نگرفت. پیرو این مسئله باید با مدیرعامل و مدیرفنی صحبت کنم تا ببینم او با اجازه چه کسی به باشگاه پرسپولیس رفته است.

دیدگاه‌ها