کد خبر : 1294686 | 16 دی 1394 ساعت 14:27 | 37.7K بازدید | 6 دیدگاه

ماجرای تمدید قرارداد با نفت و مذاکره با پرسپولیس

آل‌اسحاق: تکلیف بیرانوند شنبه مشخص می‌شود

عیسی آل اسحاق درباره تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه نفت و راهکارهای حضور در پرسپولیس توضیح داد.

آل‌اسحاق: تکلیف بیرانوند شنبه مشخص می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، مسوول نقل و انتقالات باشگاه نفت در گفتگو با خبرنگار ما درباره تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند اینطور توضیح داد: تمدید قرارداد بیرانوند با نفت تهران مربوط به امروز نبود. یک بحث «عقد قرارداد» وجود دارد و بحث «ثبت قرارداد». موضوع عقد قرارداد با بیرانوند مربوط به تیرماه بود که با توجه به اتمام زمان نقل و انتقالات ثبت آن به امروز رسید.

وی در مورد شرایط این باشگاه برای واگذاری علیرضا بیرانوند گفت: من خواهش می کنم رسانه ها دست از گمانه زنی بردارند و تا روز شنبه منتظر بمانند. مطمئنا همه چیز در روز شنبه مشخص خواهد شد. اینکه می گویند مبالغی بین 500 میلیون برای رضایتنامه و یک میلیارد برای فلان در حد گمانه زنی است و همانطور که گفتم همه چیز در روز شنبه مشخص خواهد شد.

آل اسحاق در ادامه افزود: بیرانوند یکی از سرمایه های ماست. مثل تمام بازیکنان ما ارزشمند است. ما روی جوسازی های رسانه‌ها روی تنها یک بازیکن مان متعجب هستیم و چطور ممکن است از ابتدای فصل فقط روی یک بازیکن ما زوم باشند. به هرحال وقتی بخواهیم تصمیم بگیریم کادرفنی، مسوولان باشگاه و ... همه در جلسه ای به مشورت روی این مساله خواهیم نشست و تصمیمی خواهیم گرفت که به مصلحت باشگاه باشد. این مساله نه تنها روی بیرانوند بلکه روی تمام سرمایه های باشگاه همینطور است.

وی در پایان در واکنش به این سوال که تصمیم نهایی آنها برای جدایی بیرانوند و حضور در پرسپولیس چه خواهد بود گفت: هنوز تصمیم قطعی نگرفته ایم. درخواست از سوی باشگاه پرسپولیس آمده و بررسی شده و دو طرف مذاکره می کنند و همه چیز تا روز شنبه مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها