کد خبر : 1294926 | 17 دی 1394 ساعت 15:59 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

شریفی امروز با تراکتورسازی تمرین کرد

با وجود ادعای رسانه‌ها مبنی بر حضور شریفی در تیم ملوان انزلی، مهدی شریفی بازیکن سابق تیم سپاهان اصفهان صبح امروز با تیم تراکتورسازی تبریز تمرین کرد.

شریفی امروز با تراکتورسازی تمرین کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، با وجود حضور مهدی شریفی در تبریز، ملحق شدن این بازیکن به تیم تراکتورسازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

  شریفی به دلیل مشروط شدن متوالی در دانشگاه از ادامه تحصیل بازمانده و سرباز اعلام شده و برای گذراندن خدمت سربازی‌اش باید به یکی از تیم‌های نظامی بپیوندد.  وی هنوز با باشگاه سپاهان اصفهان قرارداد داشته و بعد از اتمام خدمت سربازی باید برای ادامه قراردادش به تیم سپاهان باز گردد.

در اولین ساعات بامداد امروز در رسانه‌های ورزشی خبری منتشر شده که کد سربازی شریفی برای باشگاه ملوان صادر شده و وی باید در این تیم توپ بزند.  اما شریفی نیز امروز اولین جلسه تمرینی خود را با تیم تراکتورسازی برگزار کرده و در تمرین صبح این تیم حضور داشت.

 مسئولان باشگاه تراکتورسازی در مورد حضور شریفی فعلا سکوت کرده و معلوم نیست وضعیت پدیده فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور به چه صورت بوده و وی بالاخره پیراهن تیم تراکتورسازی را بر تن خواهد کرد یا به ملوان خواهد پیوست.

دیدگاه‌ها