کد خبر : 1295082 | 18 دی 1394 ساعت 14:30 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

این کشور به خاطر جنگ در یمن امنیت ندارد

قنبرزاده: هرگز در عربستان بازی نمی کنیم

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اعتقاد دارد رییس فدراسیون فوتبال بایت اظهاراتش باید از فوتبال ایران عذرخواهی کند.

قنبرزاده: هرگز در عربستان بازی نمی کنیم
به گزارش "ورزش سه"، رییس فدراسیون فوتبال عربستان اخیرا در اظهار نظری ادعا کرده که نه اجازه می دهد باشگاه عربستانی و تیم ملی این کشور با تیم های ایرانی بازی نمی کند و بازی های دو تیم باید در کشور دیگری برگزار شود. قنبرزاده در این باره به خبرنگاران می گوید: برای من جای سوال دارد که رییس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرده که در ایران امنیت وجود ندارد. اگر بنا به نا امنی باشد، این کشور عربستان است که به خاطر جنگ با یمن امنیت ندارد. آنها دارند کار سیاسی می کنند در حالی که در قوانین فیفا آمده است که نباید سیاست وارد بازی فوتبال شود.

او ادامه داد: تیم ملی ایران یکی از قدرت های آسیا است و من فکر می کنم باید وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پاسخ محکمی به گستاخی رییس فدراسیون فوتبال عربستان بدهد. ما دیگر نمی خواهیم با تیم های عربستانی بازی کنیم و این درخواست ما است که باید انجام بشود.

قنبرزاده  در مورد بازی های نفت تهران برابر باشگاه های عربستانی هم می گوید: ما فصل گذشته با دو تیم عربستانی بازی داشتیم و انواع و اقسام مشکلات برای ما درست شد. حتی ای اف سی هم به میزبانی آنها اعتراض داشت و  حالا جالب است که آنها از امنیت در ایران صحبت می کنند. ما هرگز حاضر نیستیم با تیم های عربستانی در این کشور بازی کنیم.

مدیرعامل نفت تهران در پایان می گوید: اگر ایران امنیت نداشت هرگز بازی کشورهایی مثل افغانستان و عراق در ایران برگزار نمی شد. من بازهم می گویم این عربستان است که به خاطر جنگ با یمن امنیت ندارد در نه ایران.

دیدگاه‌ها