کد خبر : 1295121 | 18 دی 1394 ساعت 16:37 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: نگران گرانادا هستم نه نیمار و سوارز

بارسلونا فردا در نوکمپ و در آخرین بازی دور رفت لالیگا میزبان گرانادا خواهد بود.

انریکه: نگران گرانادا هستم نه نیمار و سوارز
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که با یک بازی کمتر از اتلتیکو، تیم دوم جدول است فردا قصد دارد با پیروزی بر گرانادا، فشار روی صدرنشین را حفظ کند. شنبه گذشته آبی اناری ها مقابل اسپانیول بدون گل متوقف شده و دو امتیاز از دست داده بودند.

لوئیس انریکه در مورد این بازی به خبرنگاران گفت:" گرانادا هفته قبل برابر سویا نتیجه خوبی کسب کرد و با روحیه به مصاف ما می آید. این تیم بازیکنان خوبی دارد که می توانند برای ما مشکل ساز شوند. این یک بازی مهم برای ماست."

دربی پرتنش برابر والنسیا در کوپا دل ری:" من در زمان حال زندگی می کنم. برای من فقط بازی فردا برابر گرانادا مهم است. بهترین روش برای کم کردن حاشیه ها، صحبت نکردن و نپرداختن به آن است."

مشکل مالیاتی نیمار:" فقط به گرانادا فکر می کنم." پرونده سوارز در کمیته انضباطی:" تکرار می کنم که برای من فقط بازی با گرانادا مهم است و نه چیز دیگری." انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی سال 2015 در مراسم روز دوشنبه فیفا:" فقط به گرانادا فکر می کنم."

اضافه شدن آردا و ویدال به فهرست بارسلونا:" همیشه گفته ام که باید طرح های مختلفی برای یک بازی داشت و این دو در این راه به ما کمک می کنند. هر دو توانایی بازی کردن در مناطق مختلف زمین را دارند."

خریدهای جدید:" همیشه گفته ام که آمدن بازیکنان جدید به نفع ما خواهد بود. در برخی نقاط که نیاز به بهتر شدن داریم، نیاز به جذب بازیکن جدید حس می شود."

موقعیت مسی:" با مسی راه های مختلفی برای گلزنی را امتحان می کنیم و حضور او این شانس را به ما می دهد. مسی هر نقطه از زمین که بتواند بهتر و بیشتر به توپ دسترسی داشته باشد حضور خواهد داشت و محدود به منطقه خاصی نیست."

دیدگاه‌ها