کد خبر : 1295137 | 18 دی 1394 ساعت 17:17 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح سرپرست نفت در رابطه با جدایی صادقیان

دل صادقیان با ما نبود و از نفت جدا شد

سرپرست نفتی ها در رابطه با آخرین تغییرات در کادر بازیکنان این تیم عنوان کرد پیام نمی خواست در جمع ما بماند و به همین دلیل دلش با نفت نبود.

دل صادقیان با ما نبود و از نفت جدا شد
به گزارش "ورزش سه"، رحیم ایرانیان در رابطه با آخرین وضعیت بازیکنان جدا شده و جدایی طلب از جمع نفتی ها گفت: امروز پیام صادقیان از جمع ما شد، بهرحال او دلش با ما نبود و اخیرا بارها از صفحات اجتماعی نیز اعلام کرده بود که دیگر تمایلی ندارد در تیم حضور داشته باشد. بعد از این مسائل باشگاه نیز با او به صحبت پرداخت و در نهایت رضایت نامه اش را صادر کرد تا بتواند برای تیم دیگری به میدان برود و گویا او با صبایی ها به توافق رسیده است.

او در رابطه با مسائل مالی در صدور رضایت نامه این بازیکن و همچنین نظر سرمربی تیم در این باره گفت: در رابطه با مسائل مالی و شرایطی که وجود داشت تنها آقای قنبرزاده می توانند صحبت کنند و در جریان تمام مسائل هستند. در مورد نظر آقای منصوریان هم باید بگویم که او هم وقتی عدم تمایل این بازیکن برای در نفت را دید رضایت داد تا وی از جمع تیم جدا شود، منصوریان هم اعتقاد دارد که بازیکنی که دلش با تیم نباشد نمی تواند برای تیم تاثیر کافی داشته باشد.

سرپرست نفتی ها در رابطه با انتقال بیرانوند به جمع پرسپولیسی ها گفت: بهرحال از نظر ما این مسئله منتفی است و نمی توانیم بیرانوند را در اختیار پرسپولیسی ها قرار دهیم، قصد داریم تا با استفاده از وی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دروازه تیم مان را امن نگه داریم، البته سیاست باشگاه نفت در رابطه با این دروازه بان با توجه به علاقه او برای لژیونر شدن، این است که او را با انتقالی خوب به یکی از باشگاه های خوب خارجی بفرستیم تا وی با پیشرفت روزافزونش در نهایت برای فوتبال ایران مثمرثمر باشد.

ایرانیان در رابطه با شرط معاوضه بازیکن با تیم هایی که خواهان بازیکنانی همچون بیرانوند و صادقیان هستند گفت: ما هیچ برنامه ای برای این کار نداریم چرا که بازیکنان بسیار خوبی در پست های مختلف داریم که با نظر سرمربی تیم به میدان می روند.

دیدگاه‌ها