کد خبر : 1295139 | 18 دی 1394 ساعت 17:26 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده ارومیه مطرح کرد؛

لزوم تقویت تراکتور برای مقابله با عربستان

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حمایت از تیم تراکتورسازی امیدوار است نگاه مسوولان در این مقطع حساس سیاسی – ورزشی به نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، ملی شود.

لزوم تقویت تراکتور برای مقابله با عربستان
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تراکتورسازی باید خود را مهیای حضور در لیگ قهرمانان آسیا کند، این تیم با مشکلات بزرگی مواجه است و از یک سو مشکلات مالی و از سوی دیگر مشکلات خروجی و ... بازیکنان سرباز دلیل شده تا نگرانی ها بیش از گذشته شود. نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما از مسوولان خواست تا نگاه ویژه شان را در این مقطع حساس سیاسی به تراکتورسازی معطوف کنند. او در این باره گفت: تراکتورسازی محبوبترین تیم کنونی در لیگ قهرمانان آسیاست. تیمی که هم اکنون می تواند در تهران هم بیش از صدهزار نفر را به استادیوم بکشاند و حامی خود می بیند. اما این تیم در شرایط فعلی نیازی بیش از این حمایت هواداری دارد و باید به آنها کمک کرد تا در مسیر موفقیت کسب کند.

وی ادامه داد: اکنون نه تنها آذری زبان ها، بلکه فارس ها، لرها، گیلک ها، مازنی و ... باید حامی تیم های ورزشی ایران در آسیا باشند تا ناکامی ما باعث خوشحالی دشمنان ما نشود. از آنجایی که ما تنش سیاسی با عربستان داریم و در این مسابقات با تیم های عربستانی مسابقه داریم باید نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشند و از تراکتورسازی حمایت شود.

قاضی پور ادامه داد: از سردار کمالی تقاضا داریم همانطور که به خاطر تیم ملی و منافع ملی کشورمان اجازه حضور سربازان در این تیم را دادند شرایطی فراهم کنند تا سربازان تراکتورسازی هم با فراغ بال و بدون مشکل بتوانند در مسابقات آسیایی در کنار این تیم باشند و تراکتورسازی بیش از این تقویت شود. از مسوولان ورزش هم می خواهم همانطور که نگاه شان به  استقلال و پرسپولیس است و به آنها کمک می کنند به تراکتورسازی که هواداران خونگرمی را در کنار خود دارد نیز کمک شود تا به عنوان یکی از نمایندگان ایران که اتفاقا در گروه سختی نیز حضور دارد به موفقیت برسد و کام ایرانی ها شیرین شود. از وزارت محترم صعنت و معدن نیز می خواهم ابلاغ کنند تا تراکتورسازی بیش از پیش حمایت شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در پایان گفت: موفقیت تراکتورسازی و تیم های کشورمان در مسابقات آسیایی و برابر حریفان و برافراشته شدن پرچم ایران نه تنها باعث خوشنودی و خوشحالی هموطنان ما می شود بلکه خوشحالی مردم مسلمان را در تمام کشورها از فلسطین، عراق و... نیز به همراه دارد.

دیدگاه‌ها