کد خبر : 1295404 | 19 دی 1394 ساعت 17:44 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

24ساعت تا تعیین سرنوشت بیرانوند

بیرانوند تا فردا فرصت دارد تا پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. اگر او و مدیران نفت با پرسپولیسی ها به توافق نرسند، بیرانوند طبق برنامه باید به آنتالیا برود و نفت را در ارد

24ساعت تا تعیین سرنوشت بیرانوند
به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران فردا برای برگزاری اردوی 10 روزه عازم آنتالیا می شود. با توجه به این موضوع برای مشخص شدن وضعیت انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس تا فردا می توان صبر کرد. انتقالی که هنوز منتفی نشده و پرسپولیسی ها می توانند برای جذب این دروازه بان 23 ساله امیدوار باشند.

مسئولان نفت تهران که برای درآمدزایی بدشان نمی آید بیرانوند را قرضی به پرسپولیس بدهند و 500 میلیون به جیب بزنند قطعا با انتقال قطعی او موافقت نخواهند کرد. از طرفی آنها برای علیرضا بیرانوند هم بلیت سفر به ترکیه تهیه کرده اند تا این دروازه بان را در آنتالیا در خدمت داشته باشند.

بیرانوند که در تمرینات روزهای اخیر نفت شرکت نکرده و غایب بوده تا فردا می تواند برای پرسپولیسی شدن منتظر بماند. اگر قبل از سفر نفت به ترکیه، مسئولان این باشگاه و بیرانوند با پرسپولیسی ها به توافق برسند که انتقال انجام خواهد شد. در غیر اینصورت بیرانوند طبق قراردادی که با نفت دارد باید همراه سایر بازیکنان به اردوی ترکیه برود و این تیم را در نیم فصل دوم همراهی کند. باید منتظر ماند و دید فردا چه سرنوشتی در انتظار بیرانوند خواهد بود؟ حضور در پرسپولیس و پوشیدن پیراهن قرمز یا سفر به ترکیه و همراهی نفت در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم؟

دیدگاه‌ها