کد خبر : 1295471 | 19 دی 1394 ساعت 21:30 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: به مراسم توپ طلا نمی روم

بارسلونا امش موفق شد با 4 گل از سد گرانادا عبور کند و به صدر جدول بازگردد. مسی نیز با یک هت تریک به استقبال توپ طلای پنجمش رفت.

انریکه: به مراسم توپ طلا نمی روم
به گزارش "ورزش سه"، مسی سه گل و نیمار گل دیگر بارسلونا را به ثمر رساندند تا تساوی هفته گذشته در زمین اسپانیول فراموش شود. لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری این بازی گفت:" طبیعی بود که در لحظاتی از بازی کمی تمرکزمان را از دست بدهیم ولی این نباید تبدیل به یک عادت شود. وقتی 2-0 جلو هستید هم نمی توان از کسب پیروزی اطمینان داشت و همیشه این خطر وجود دارد که تیم مقابل عقب افتادگی خود را جبران کند. بازی را از همان ابتدا جدی گرفته بودیم و من از تلاش بازیکنانم راضی هستم."

مراسم توپ طلا و احتمال انتخاب شدن به عنوان برترین مربی سال 2015:" خیر، من به این مراسم نخواهم رفت و نمی خواهم آنجا باشم."

آردا و ویدال:" ویدال بازی خوبی انجام داد و نشان داد که کیفیت بالایی دارد. البته او هنوز به فرم واقعی خودش نرسیده ولی تازه نفس و پرجنب و جوش نشان داد. آردا هم امروز پاس گل داد. او هنوز به دقایق بیشتری برای هماهنگی بیشتر با سایر بازیکنان نیاز دارد. هنوز آردای واقعی را ندیده ایم ولی با این وجود توانست یک پاس گل بدهد."

دیدگاه‌ها