کد خبر : 1295503 | 19 دی 1394 ساعت 23:57 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

حرکات خارج از چارچوب فوتبال صورت گرفت

رضاییان: برخی تصور کردند قرار است جنگ بشود

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی می گوید اینکه گفته می‌شود دیگران دخالتی نداشته‌اند، این‌طور نیست و نامه‌نگاری‌های مختلفی به رئیس جمهور شد و حرکات خارج از چارچوب فوتبال صورت گرفت.

رضاییان: برخی تصور کردند قرار است جنگ بشود
به گزارش "ورزش سه"، مسعود رضاییان در گفت و گویی با رادیو ورزش درباره اتفاقات اخیر مربوط به این باشگاه اظهارنظر کرد، وی درباره موضوع انتقال مهدی شریفی به جمع تراکتورسازان گفت:

ای کاش از اول او را به تراکتور می دادند

ای کاش هیچگاه نمی گفتند که شریفی بازیکن ملوان است زیرا در آن صورت و به مانند تمام سربازهایی که تقسیم می شوند وی نیز به باشگاهی که باید می رفت، اما وقتی او کد خورده است و باید به ارتش بیاید می بینیم که باشگاه او را عوض می کنند و به تراکتورسازی می فرستند.

فرصت های مان سوخته شد

ما به خاطر آمدن شریفی به مذاکره با 2، 3 بازیکن خارجی مان پایان دادیم و فرصت ها را به‌خاطر شریفی برای جذب بازیکنان مورد نظر از دست دادیم. ما تنها شریفی را از دست ندادیم بلکه همه فرصت‌‌ها را از دست داده‌ایم و بعید است بتوانیم بازیکنی جذب کنیم. ضایعه جبران ناپذیری برای ملوان رخ داده و به همین دلیل هیئت مدیره بیانیه صادر کرد و ما نیز تابع سیاست‌های هیئت مدیره هستیم و پشت آن ایستاده‌ایم.

حرکات خارج از فوتبال صورت گرفت

موضوع به این سادگی نیست که عنوان می‌شود، ابتدا به‌صورت قطعی گفته شد که شریفی بازیکن ملوان است و باید در تمرینات ملوان شرکت کند اما ناگهان بازیکن تراکتورسازی شد! اینکه گفته می‌شود دیگران دخالتی نداشته‌اند، این‌طور نیست و نامه‌نگاری‌های مختلفی به رئیس جمهور شد و حرکات خارج از چارچوب فوتبال صورت گرفت.

برخی فکر کردند قرار است جنگ بشود

نمی‌خواستم چیزی بگویم، چرا که این مسائل می‌توانست برای برخی افراد عاملی باشد تا بگویند سیاسیون در فوتبال دخالت می‌کنند، البته ما این موضوع را اعلام می‌کنیم که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دخالتی نداشتند و از آنها دلخور نیستیم، دلخوری ما از این است که شریفی صبح بازیکن ملوان بود و ظهر بازیکن تراکتورسازی شد. برخی نمایندگان کاری کردند که انگار قرار است جنگ ایران و عربستان رخ دهد.
رضاییان درباره معیار تقسیم سربازها گفت: اگر بزرگوارانی که در این حوزه حضور دارند، پاسخ بدهند، صحیح‌تر است، چراکه از جزئیات بی‌اطلاع هستیم.

برای 50 هزار دلار دستمان می لرزد

مدیرعامل باشگاه ملوان در پایان گفت و گویش با رادیو ورزش گفت: دوستان می‌گویند که چرا ملوانی‌ها حساس شده‌اند، چرا نباید حساس شویم؟ ما برای خرید بازیکن خارجی ۵۰هزار دلاری دست و دل‌مان می‌لرزد. برای ما سخت است که این پول را به بازیکن خارجی بدهیم.

پس از این مصاحبه مسعود رضائیان در گفت و گویی دیگر در مورد بیانیه هیات مدیره باشگاه ملوان مبنی بر کنار کشیدن از لیگ گفت:

نمی توانیم به رئیس جمهور شکایت کنیم

موضوع کنارکشیدن از لیگ را به نشانه اعتراض عنوان کردیم که انجام می دهیم البته من سخنگوی هیات مدیره باشگاه نیستم. با این حال این مساله عنوان شده تا نارضایتی ملوان اعلام شود. ما کار دیگری نمی توانیم انجام بدهیم و نمیتوانیم به رئیس جمهور شکایت کنیم.

قبلا دو بازیکن خودمان را دادیم اعتراض نکردیم

فقط رسانه ها پیگیر این موضوع شده اند و هیچ واکنشی از سوی مسئولان ندیده ایم. با این حال ما تابع هیات مدیره هستیم و هر تصمیمی آنها بگیرند اجرایی خواهیم کرد. شریفی بازیکن تیم ملوان بوده و چرا باید از تیم ما گرفته شود. اگر این بازیکن از ابتدا قرار بود به تراکتورسازی برود ما اعتراضی نمی‌کردیم همانطور که دو بازیکن ملوان برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفتند در حالی که ما خودمان تیم نظامی هستیم.

دیدگاه‌ها