کد خبر : 1295617 | 20 دی 1394 ساعت 13:38 | 143.4K بازدید | 10 دیدگاه

دروازه بان آسیایی پرسپولیس پاسخ مثبت داد

نستروف ازبک با 120هزاردلار در راه پرسپولیس

ایگنتی نستروف جزو گزینه های دروازه بانی پرسپولیس برای حضور در نیم فصل دوم در ترکیب این تیم قرار گرفت.

نستروف ازبک با 120هزاردلار در راه پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات رخ داده درون دروازه پرسپولیس باعث شده تا مسوولان این تیم به شدت به دنبال گلری قابل اعتماد باشند.

بعد از ناکامی سرخ ها در جذب دروازه بان داخلی آنها به دنبال گزینه های خارجی رفتند. در این میان با توجه به حضور سه بازیکن خارجی در ترکیب پرسپولیس این تیم در وهله اول باید یکی از بازیکنان خارجی اش را از میان اومانیا، لوکا ماریچ و جری بنگستون از لیست خارج می کرد و البته محتمل ترین راهکار جذب دروازه بان آسیایی برای پر کردن سهمیه بازیکنان خارجی بود تا این تیم به مشکل برنخورد.

در این میان ناگهان نام ایگنتی نستروف، دروازه بان ازبکستان مورد توجه این تیم قرار گرفت و مذاکرات برای حضور او در این تیم انجام شد.

پیشنهاد این دروازه بان مطرح ازبکستانی برای حضور در نیم فصل در پرسپولیس 120 هزار دلار بوده که به نظر می رسد در زمان عقد قرارداد و صحبت های طرفین به 100هزار دلار هم برسد که ملبغی معقول به نظر می رسد البته این مبلغ بیش از حقوق درخواستی دروازه بان برزیلی تیم واسکودوگاما است که برای حضور در این تیم مبلغی ماهیانه درخواست کرده بود.

به هرحال بزرگترین مزیت نستروف برای حضور در پرسپولیس علاوه بر این مبلغ معقول، سهمیه آسیایی بودن این دروازه بان است که پرسپولیس را از ماجرای فسخ قرارداد و ... با دیگر خارجی هایش در این مقطع معاف می کند.البته هنوز مشخص نیست که نستروف مورد قبول  برانکو قرار می گیرد یا نه . برای این تیم البته در این مقطع مهمترین مساله این است که بتوانند با جذب یک دروازه بان قابل اعتماد به روند رو به رشد خود ادامه دهند و همچنان جزو مدعیان قرار گیرند.

دیدگاه‌ها