کد خبر : 1295843 | 21 دی 1394 ساعت 12:35 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی:

در مورد رفتن سانتوس و نانگ نظر نمی‌دهم

مدافع میانی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که پیام صادقیان در صبای قم می‌تواند روزهای خوبی در کنار علی دایی داشته باشد.

در مورد رفتن سانتوس و نانگ نظر نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سیدجلال حسینی ابتدا در خصوص ادامه حضورش در نفت تهران و اینکه علیرضا منصوریان از او بابت تحمل مشکلات مالی تشکر کرده است، گفت: مشکلات مالی در اکثر باشگاه‌ها وجود دارد و فقط برای نفت تهران نیست. من از تیم‌هایی که پیشنهاد دادند تشکر می‌کنم، ولی با نفت تهران قرارداد داشتم و باید به این قرارداد احترام می‌گذاشتم.

وی در مورد احتمال جدایی نانگ و سانتوس از نفت تهران که شاید به خاطر مشکلات مالی به تیم دیگری بروند، خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم در مورد جدایی آنها صحبت کنم، چون این مسائل به باشگاه و خودشان مربوط می‌شود. فقط این را می‌گویم که تیم ما باید برای لیگ قهرمانان آسیا با قدرت زیادی مقابل حریفان قرار بگیرد. ما باید از لحاظ فوتبالی آنقدر قوی باشیم که جواب عربستانی‌ها و دیگر کشورهای عربی را در زمین مسابقه بدهیم.

مدافع میانی تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به جدایی پیام صادقیان از این تیم اظهار داشت: پیام بازیکن بااستعدادی است و به هر تیمی که برود می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشد. او در حال حاضر از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد و می‌تواند در کنار دایی روزهای خوبی داشته باشد.

حسینی در مورد دیدار نفت برابر الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: من از الجیش شناخت خوبی دارم. آنها 20 بازیکن خارجی دارند و شرایط این تیم با نفت تهران اصلاً قابل قیاس نیست. ما کار سختی داریم و توضیح دادم که تیم‌های ایرانی باید چه شرایطی داشته باشند. با این حال امیدوارم که از سد تیم الجیش عبور کنیم.

وی برای تیم امید در مسیر راهیابی به بازی‌های المپیک 2016 قطر آرزوی موفقیت کرد و گفت: ما فقط می‌توانیم برای این تیم شایسته دعا کنیم. تیم امید بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و چشم مردم ایران به ساق‌های بازیکنان این تیم است. امیدوارم تیم امید بعد از سال‌ها به المپیک برود.


دیدگاه‌ها