کد خبر : 1295966 | 21 دی 1394 ساعت 19:00 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مسی: جام جهانی را به توپ طلا ترجیح می دهم

لئو مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، امشب در آستانه دریافت پنجمین توپ طلای خود قرار دارد.

مسی: جام جهانی را به توپ طلا ترجیح می دهم
به گزارش "ورزش سه"، مسی برای کسب این عنوان با نیمار و کریستیانو رونالدو رقابت دارد. قرار است از ساعت 21 مراسم توپ طلا در زوریخ برگزار شود. مسی در نشست خبی پیش از مراسم گفت:" یک بار دیگر حضور در اینجا بین سه نامزد نهایی شیرین و لذتبخش است. برایم فرقی نمی کند امشب برنده شوم یا خیر؛ همیشه حضور در اینجا مایه افتخار است. بودن در اینجا برای من بیش از هر چیزی اهمیت دارد. 

هر سال تلاش کرده ام تا سطح بازی خودم را حفظ کرده یا حتی بهتر کنم. هر سال هدف من کسب همه افتخارات ممکن با بارسلوناست و سال قبل خوش شانس بودیم که صاحب 5 جام شدیم. سالی فراموش نشدنی و فوق العاده بود. سالی پر از غرور.نمی توانم فقط یک خاطره خوب را انتخاب کنم. سالی پر از افتخار و خاطرات خوب را پشت سر گذاشتم."

5 توپ طلا یا یک جام جهانی؟ :"واضح است که فتح جام جهانی را ترجیح می دهم. افتخارات تیمی همیشه بالاتر از افتخارات فردی قرار دارند. فتح جام جهانی نیز از همه با ارزش تر است."

حسادت به رونالدو:" حسادت کلمه خوبی نیست و من به هیچ بازیکنی حسادت نمی کنم ولی باید بگویم که رونالدو خصوصیات منحصر به فردی دارد که آرزوی هر بازیکنی است."

نیمار:" نیمار وارث هیچ بازیکنی نیست همانطور که من نبودم. او خودش است. اینکه به کجاها در فوتبال خواهد رسید به خودش بستگی دارد. او همه شرایط تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا را دارد. نیمار هم انسان و هم فوتبالیست بزرگی است."

دیدگاه‌ها