کد خبر : 1296805 | 25 دی 1394 ساعت 13:05 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

برد مقتدرانه لشگری

پیروزی نفسگیر جوکار مقابل ابراهیمی

در مهمترین رقابتهای وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی، احسان لشگری مقتدرانه حریف مجارستانی را شکست داد و میثم مصطفی جوکار نیز مقابل محمد جواد ابراهیمی نفر اول مسابقات قهرمانی کشور با نتیجه نزدیک 4 بر 3 به برتری رسید.

پیروزی نفسگیر جوکار مقابل ابراهیمی
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، در ادامه رقابتهای کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام تختی، احمد میرزاپور پهلوان سال ۹۲ ایران پس از پیروزی مقابل عبدالله قمی با ضربه فنی، در مرحله نیمه نهایی وزن۹۰+ کیلوگرم مقابل اشکان مردانی باز هم با ضربه فنی به برتری رسید و در دیگر دیدار نیمه نهایی نیز آلکسی نیکولایوف از بلاروس مقابل سینا خلیل زاده با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد تا دیدار فینال این‌وزن را احمد میرزاپور و حریف بلاروس برگزار کنند.

اما در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد احسان لشگری دارنده مدال برنز المپیک که پس از ماه ها دوری از کشتی بدلیل مصدومیت،دو ماه پیش در رقابت های قهرمانی کشور با شکست مقابل جواد ابراهیمی به عنوان دومی دست یافته بود، در مرحله یک چهارم نهایی جام تختی به مصاف گیوریتس کرکلی از مجارستان رفت و در یک کشتی یک طرفه با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشت.

در دیگر کشتی مرحله یک چهارم نهایی این وزن نیز محمد جواد ابراهیمی نفر اول مسابقات قهرمانی کشور و دارنده مدال طلای جوانان جهان در دیداری سخت و نفسگیر مقابل میثم مصطفی جوکار آزادکار با سابقه تیم ملی و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی به روی تشک رفت که در پایان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

همچنین در وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد بهنام احسان پور دارنده مدال طلای جوانان جهان و نقره بزرگسالان آسیا با نتیجه دو بر یک از سد ایمان صادقی دارنده مدال طلای جوانان جهان گذشت تا در مسابقه بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آرش دنگسرکی برود.

در کشتی فرنگی نیز سعید عبدولی پس از پیروزی سه بر صفر مقابل پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم، در مبارزه دوم خود حریف ارمنستانی را هشت بر صفر از پیش رو برداشت و افشین بیابانگرد نیز در وزن ۷۱ کیلوگرم در دومین مبارزه خود نیز به برتری دست یافت و با نتیجه نزدیک یک بر صفر از سد محمدی گذشت.

دیدگاه‌ها