کد خبر : 1297028 | 26 دی 1394 ساعت 12:41 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مشکل جذب هافبک بازیساز برطرف شود

نوازی: بازیکنان استقلال اهل اعتصاب نیستند

محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که بازیکنان این تیم به هیچ عنوان اهل اعتصاب نیستند.

نوازی: بازیکنان استقلال اهل اعتصاب نیستند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فوتبال ایران، نوازی ابتدا درخصوص مشکلات مالی باشگاه استقلال و شایعه اعتصاب بازیکنان این تیم به خبرنگار سایت فوتبال ایران گفت: بازیکنان استقلال اهل اعتصاب نیستند و بزرگتر از آن هستند که به این مسائل فکر کنند. تیم ما تا الان به‌دلیل رفاقت و همدلی نتیجه گرفته است و مطمئن باشید بازیکنان این چیز مهم را خراب نخواهند کرد. فقط امیدوارم مسئولان باشگاه به فکر باشند تا هرچه زودتر مشکلات مالی را برطرف کنند.

او درمورد اینکه بازیکنان استقلال تا الان مشکلات را رسانه‌ای نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: این درست است که بازیکنان ما حرفی از مشکلات مالی در رسانه‌ها نزده‌اند، ولی تعدادی از بازیکنان تیم درمورد مشکلات همه بازیکنان با مظلومی صحبت کرده‌اند. از طرفی مشکلات بازیکنان جوان بیشتر است و آنها تحت فشار قرار می‌گیرند. امیدوارم که هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود.

نوازی درمورد بحث اضافه شدن هافبک بازیساز به استقلال گفت: بختیار رحمانی، داریوش شجاعیان و رسول نویدکیا گزینه‌های ایرانی بودند که بنا به دلایل مختلف، حضورشان در استقلال منتفی شد. من دیگر خبر ندارم استقلال چه گزینه‌هایی را در لیست دارد و در این مورد باید آقای مظلومی نظر بدهد.

دیدگاه‌ها