کد خبر : 1297262 | 27 دی 1394 ساعت 12:05 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوزانو پیگیر جنجال ملی‌پوشان والیبال

دبیر فدراسیون والیبال می گوید در برلین لوزانو از علت و چگونگی اتفاقات بعد از بازی پیکان و بانک سرمایه سوال می کرد و پیگیر این موضوع بود.

لوزانو پیگیر جنجال ملی‌پوشان والیبال
به گزارش "ورزش سه"، رقابت های والیبال انتخابی المپیک در اروپا به پایان رسید و روسیه موفق شد در یک تورنمنت بسیار سنگین راهی المپیک شود. تمام تیم های قدرتمند اروپا در برلین دور هم جمع شده بودند تا تک سهمیه موجود را کسب کنند و به همین دلیل سطح بازی ها بسیار بالا رفت. محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در این مسابقات حاضر شد تا همراه لوزانو با تیم های مطرح اروپا برای مسابقات تدارکاتی مذاکره کنند.

محمود افشاردوست در مورد نتیجه مذاکرات با تیم های اروپایی گفت:« تیم ملی قبل از شروع مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن با تیم های فرانسه، آلمان، کره جنوبی و لهستان بازی تدارکاتی می کند و اردویی برای آدابته شدن بازیکنان با شرایط کشور میزبان در کره جنوبی در نظر گرفته شده است. برنامه آماده سازی تیم ملی این طور طراحی شده است اما تاریخ های آن قطعی نیست، به طور مثال آلمان با از دست دادن شانس حضور در مسابقات انتخابی شاید برنامه های خود را تغییر دهد و اتفاقاتی اینچنینی. اما در مجموع صحبت های نهایی انجام شده و از نیمه دوم اردیبهشت ماه 95 برنامه ها پیاده خواهد شد.»

افشاردوست پس از اتفاقات جنجالی بانک سرمایه و پیکان راهی برلین شد و با توجه به اولتیماتومی که لوزانو قبل ها نسبت به بازیکنان بی اخلاق داده بود، این سوال پیش آمد که مرد آرژانتینی در جریان اتفاقات بود و آیا آن را پیگیری می کرد؟ افشاردوست در پاسخ گفت:« بله لوزانو در مورد این موضوع بسیار پیگیر بود و اطلاعات کاملی داشت. جالب اینکه سایر افراد اروپایی هم که من را در محل مسابقات می دیدند درباره این مساله بسیار سوال می کردند و آنها هم پیگیر بودند. این نشان می دهد والیبال ایران مورد رصد رسانه های خارجی است و بازیکنان باید بسیار مراقب رفتارشان باشند. لوزانو هم از اتفاقات به وجود آمده ابراز ناراحتی کرد و معتقد بود بازیکنان ملی باید کنترل بیشتری روی حرکات خودشان داشته باشند. در مورد تصمیمات احتمالی اش صحبتی نشد و فقط موضوع را نا درست دانست.»

دبیر فدراسیون والیبال در مورد انتخاب دستیاران ایرانی لوزانو هم گفت:« در مورد نوع و چینش دستیاران لوزانو در صحبت های اولیه به توافق رسیدیم و سیچلو همراه دو کمک دیگر ایرانی روی نیمکت خواهند نشست. فدراسیون عملکرد مربیان ایرانی را رصد می کند و در فرصت مشخص آن را اعلام خواهد کرد. برای المپیکی شدن هر شخصی بتواند حتی یک امتیاز هم به والیبال ایران کمک کند به کار گرفته می شود و قصد فدراسیون این است که از تمام پتانسیل والیبال در راه المپیک استفاده شود.»

دیدگاه‌ها