کد خبر : 1293943 | 13 دی 1394 ساعت 13:51 | 39.9K بازدید | 10 دیدگاه

داستان لگدپرانی در والیبال بین‌المللی شد(عکس)

روزنامه و سایت های ایتالیایی به انعکاس درگیری بعد از بازی پیکان و سرمایه پرداختند و از کاپیتان سابق تیم ملی خود حمایت کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه به اتفاقات بازی بانک سرمایه و پیکان رسیدگی خواهد شد و کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد خاطیان این مساله تصمیم می گیرد. اما قبل از برگزاری این جلسه، والریو ورمیلیو به کلانتری و دادگاه رفته است و با ارسال احضاریه برای مهدی مهدوی کار را جدی تر از حد تصور کرده است. دبیر فدراسیون معتقد بود که نباید او از چنین راه هایی وارد می شد اما پیکانی ها معتقدند ورمیلیو از حیثیت بین المللی خود قصد دفاع دارد.

روزنامه و سایت های ایتالیایی در روزهای اخیر توجه ویژه ای به وضعیت کاپیتان سابق تیم ملی شان داشتند و با نوشتن مطالب مختلفی به این درگیری پرداختند. "گازتا اسپرت"، "توتو اسپرت" و سایت رسمی فدراسیون والیبال ایتالیا مطالب متفاوتی در این باره نقل کرده اند و به نظر می رسد همین مسائل عزم والریو را برای ادامه پیگیری های قانونی بیشتر کند.

رسانه های ایتالیایی از درگیری های بعد از بازی، حضور پلیس در محل، لگد به سمت والریو و عجیب بودن این اتفاقات نوشته اند و موج سنگینی برای حمایت از ورمیلیو راه انداختند.

1084094

1084095

1084096

دیدگاه‌ها