کد خبر : 1297328 | 27 دی 1394 ساعت 15:51 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی: فرهادی از تمرین کردن امتناع کرد

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما از اسماعیل فرهادی خواستیم پس از بهبودی تمریناتش را با ذوب آهن آغاز کند تا بتوانیم او را از نیم فصل در لیست نفرات خود داشته باشیم ولی او از این کار امتناع کرد.

شجاعی: فرهادی از تمرین کردن امتناع کرد
به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن اصفهان، اسماعیل فرهادی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مصاحبه ای به این نکته اشاره کرده است که کادر فنی ذوب آهن نیازی به جذبش ندارند و از این بابت گلایه مندی نموده است که در سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در این مورد اظهار داشت: پس از اینکه مشخص شد مصدومیت اسماعیل فرهادی به نحوی است که او نمی تواند از ابتدای فصل برای ذوب آهن به میدان بروند و حتی در تمرینات شرکت کند از او خواستیم تمریناتش را به با سایر بازیکنان ادامه دهد ولی او از این کار امتناع کرد.

علی شجاعی اضافه کرد: حتی خود من چند مرتبه با او تماس گرفتم ولی او پاسخ تماس مرا نداد ضمن اینکه کادر فنی نیز از او خواسته بود بلافاصله پس از مصدومیت تمریناتش را با ذوب آهن پیگیری کند تا ضمن کسب آمادگی بدنی و تاکتیکی با تیم ذوب آهن، در نیم فصل به مجموعه ما اضافه شود.

شجاعی اظهار داشت: حتی من در مورد چک این بازیکن نیز با او تماس گرفتم که او باز هم جواب تلفن مرا نداد و در نهایت پس از دیدن پدر اسماعیل فرهادی در مورد دریافت چک اسماعیل با پدر او صحبت کردم.

دیدگاه‌ها