کد خبر : 1297730 | 28 دی 1394 ساعت 21:33 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

حنطه: مستنداتم را در 90 ارائه می‌دهم

سرمربی سابق استقلال اهواز می‌گوید حرف‌هایی از دوران حضورش در این تیم دارد که بعدا با مدرک رو می‌کند.

حنطه: مستنداتم را در 90 ارائه می‌دهم
به گزارش "ورزش سه"، علی حنطه در ابتدا در مورد درگذشت رضا احدی می‌گوید: از شنیدن خبر فوت ایشان که از بزرگان استقلال و فوتبال ما بودند متاثر شدم. امیدوارم روحش شاد و قرین رحمت الهی باشد.
او ادامه می‌دهد: در اینجا می‌خواهم از تمام کسانی که به نحوی بعد از درگذشت مادرم با من هم دردی کردند تشکر کنم و آرزو می‌کنم هیچ کس غم مادر نبیند زیرا بزرگترین غم است. من مادری را از دست دادم که 50 سال شبانه روز در کنارش بودم.
سرمربی سابق استقلال اهواز در مورد وضعیت اسفبار این تیم می‌گوید: اینگونه که شنیدم نصف بیشتر بازیکنان از استقلال اهواز جدا شدند. زمان ما به هر نحوی که بود همه را دور هم جمع می‌کردیم اما الان هیچ بازیکنی برایشان نمانده. امیدوارم بتوانند لیگ را به اتمام برسانند و با یک شرایط بهتر در لیگ یک به کار خود ادامه دهند و این تیم به حالت طبیعی‌اش برگردد. در زمان من تعدادی بازیکن جوان رو شد که به این ور و آن ور فروختنشان. آنها واقعا جوان‌های خوبی بودند مثلا ساکی به تیم‌ملی جوانان دعوت شد. استان خوزستان مهد فوتبال است و اگر توجه بیشتری به آن شود می‌توان جوان‌های زیادی را برای آینده فوتبال پیدا کرد.
حنطه در پایان افزود: حرف‌های زیادی در مورد استقلال اهواز دارم که در برنامه نود با سند ارائه می‌دهم. فیلم بازی فولاد و استقلال اهواز را گرفته‌ام و دوباره تماشا کرده‌ام، هیچ اتفاقی بین من و داور نیفتاده و من فیلم بازی را تحول کمیته انضباطی می‌دهم و باید ببینم چرا داور گزارش دروغ داده است.

دیدگاه‌ها