کد خبر : 1298061 | 30 دی 1394 ساعت 09:40 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

رسیدگی به وضعیت پیشکسوتان حلقه گمشده فوتبال ماست

افشارزاده: احدی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران بود

سرپرست باشگاه استقلال گفت: تشکیل چارت پیشکسوتان و رسیدگی به وضعیت آنها حلقه گمشده فوتبال ماست.

افشارزاده:  احدی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بهرام افشارزاده که در مراسم تشییع پیکر رضا احدی در ورزشگاه شیرودی حاضر شده بود در این خصوص گفت: درگذشت احدی را به جامعه ورزش و خانواده او تسلیت می‌گویم و امیدوارم پیشکسوتانی که امروز به اینجا آمده‌اند بتوانند در آینده به باشگاه مراجعه کنند تا از امکاناتی که هست برخوردار شوند.

وی ادامه داد: انتظار دارم جامعه ورزش و فدارسیون فوتبال، قهرمانان ملی و آن پیشکسوتانی که مدارج بین‌المللی در امر مربیگری دارند را بتواند از آنها استفاده بهینه را ببرد. احدی یکی از همین اسطوره‌های فوتبال ایران بود که در زمینه مربیگری نیز مدارج مختلف را طی کرده بود و یکبار دیگر فقدان او را تسلیت می‌گویم.

افشارزاده در مورد اینکه آیا بهتر نیست که در این خصوص یک چارت و ساختار تعریف شود، گفت: این چارت وجود دارد. به طور مثال در استقلال آقای علی جباری مسئول کمیته پیشکسوتان است اما تعداد آنها زیاد است و چنین ساختاری باید در فدراسیون فوتبال تشکیل شود تا همه پیشکسوتان تحت پوشش قرار بگیرند.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: به طور مثال شاید فقط بتوان 4 نفر را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کرد اما بقیه چه می‌شوند. پس تشکیل چنین ساختاری حلقه گمشده فوتبال ماست و باید آن را پیگیری و سازماندهی کرد.



دیدگاه‌ها